Krister11 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ok, først. Det begynte for cirka 3 uker siden da jegvar på do, det gikk helt fint men den samme dagen begynte jeg å få bløtbæsj og litt blod. Da brgynte jeg å ta immodium (fester magen og gjørbæsjen normal) for cirka 1 uke. Da jeg hadde brukt den opp begynte det igjen 3 dager etterpå. Da begynte jeg å ta immodiu igjen men jegbrukte istedefor2 om dagen bare 1 . Såda jeg var tom på den så fikk jeg normalbæsj igjen. Alt dette skjedde i thailand. Ok, da var jeg hjemme igjen og har normalbæsj,problemet er bare at jeg har ekstremt lang bæsj og går på do cirka 6-9 ganger om dagen. Såspørsmålet er, burde jeg besøke lege eller vente noen dager å seom det gir seg? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Vet ikke om det er til hjelp men jeg fikk noe lignende i Kina. Tok noen tabletter vi kjøpte med fra Norge som gjorde susen. Var frisk etter rundt en uke. Men jeg hadde bare spist noen få isbiter og blitt forgifta. Du har kanskje fått i deg noe verre? 1 Lenke til kommentar
Krister11 Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Vet ikke om det er til hjelp men jeg fikk noe lignende i Kina. Tok noen tabletter vi kjøpte med fra Norge som gjorde susen. Var frisk etter rundt en uke. Men jeg hadde bare spist noen få isbiter og blitt forgifta. Du har kanskje fått i deg noe verre? Takk for det raske svaret! Men det kan være ja, har hatt det i rundt 3 uker nå. Men jeg tror jeg ringer inn til legevakta å spør meg litt fram. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Har du anelse om hva du kan ha fått i deg som har gjort deg syk? Det kan nok være til hjelp i alle fall hos legen. Lenke til kommentar
Krister11 Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Ingen anelse, blir mye mat der nede på nesten 4 uker..... Lenke til kommentar
Krister11 Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Jeg kan også legge til at når jeg er ferdig pådo føler detsom om jeg må mer og når jeg må på do får jeg smerter i magen Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg er ingen lege altså Bare en gutt som har erfart litt av det samme Husker også at dobesøkene var forferdelige! Drakk du bare vann og annet som var kjøpt? Vann er en heftig bakteriebombe. Jeg kom frem til at grunnen til at jeg ble syk var at jeg spiste 4-5 små isbiter fra bunnen av mc Donalds koppen i den vanvittige varmen Så det skal ikke mye til Lenke til kommentar
Krister11 Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Du kan si at jeg drakk....ikke noe vann... Drakk sikkert 2-3 flasker vann på 3 uker, det eneste jeg drakk var jorbær fanta...og det er den jeg tror har skylden i dette. Når jeg tenker på det,så drakk jeg de flaskene hver dag i 3 uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå