Joachim_F Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Lei av å skyte vennene dine? Snart kan du samarbeide med dem i stedet. Les hele saken Lenke til kommentar
KAS Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Kjære jobb Jeg kan desverre ikke møte opp onsdag den 15., torsdag den 16., og fredag den 17 på grunn av akutt.. dataspillavhengighet. Videre er det usannsynlig at jeg blir å se neste uke, grunnet utmattelse i høyrehånden (etter ha spilt nonstop team fortress 2 såklart, jeg vet hva dere tenker!) 4 Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Holy Crap, dette kan bli fett Og timingen kunne ikke ha vært bedre. Kjærringa er utenbys og jeg har huset for meg selv. Snadder Hmmm... sykemelding... hmmmm.. Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Kjenner jeg Valve rett kommer dette til å bli fantastisk Lenke til kommentar
Flameabel Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Trodde Meet The Pyro var den eneste updaten som skulle komme aillefall før jul. Heldigvis tok jeg feil! Denne updaten har jo vært hyped i nesten 2 år og endelig er den her! Gledes! Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 dei har nok øydelagt ennda eit spel, eg vil nok stå over deinna. ka ska man gjæra?, spel industriane sjynker bare meir og meir nedi hengimyrane. eg hadde stor tru på vlalve noko eg ikkje har mykje lenger. 1 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 endelig! fekk vi vite kva bildene og kartene bakkom "top secret" var! vi visste det var roboter og 3 maps , men vi visste aldri mer @64zombie så ekstra content er og synke lavere? i min bok er det andre veien, dei kunne lagd ein dritversjon kalt TF3 som var basert på dette kun og tat 40 eur for det 2 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Sender kone og datter til syden en uke. Ingen baktanker. True story. Bortsett fra det med baktanker. 1 Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 dei har nok øydelagt ennda eit spel, eg vil nok stå over deinna. ka ska man gjæra?, spel industriane sjynker bare meir og meir nedi hengimyrane. eg hadde stor tru på vlalve noko eg ikkje har mykje lenger. Hvorfor har de ødelagt et spill ved å legge til en ekstra Game Mode? Er jo ikke sånn at man trenger å spille den hvis man ikke vil. 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 dei har nok øydelagt ennda eit spel, eg vil nok stå over deinna. ka ska man gjæra?, spel industriane sjynker bare meir og meir nedi hengimyrane. eg hadde stor tru på vlalve noko eg ikkje har mykje lenger.Hvorfor har de ødelagt et spill ved å legge til en ekstra Game Mode? Er jo ikke sånn at man trenger å spille den hvis man ikke vil. det splittar kommunityen og skapar skjelanarer mellom spellarane... Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 dei har nok øydelagt ennda eit spel, eg vil nok stå over deinna. ka ska man gjæra?, spel industriane sjynker bare meir og meir nedi hengimyrane. eg hadde stor tru på vlalve noko eg ikkje har mykje lenger.Hvorfor har de ødelagt et spill ved å legge til en ekstra Game Mode? Er jo ikke sånn at man trenger å spille den hvis man ikke vil. det splittar kommunityen og skapar skjelanarer mellom spellarane... Kan du utdype hvorfor du tror det kommer til å skje? Spiller du i det hele tatt TF2? 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 dei har nok øydelagt ennda eit spel, eg vil nok stå over deinna. ka ska man gjæra?, spel industriane sjynker bare meir og meir nedi hengimyrane. eg hadde stor tru på vlalve noko eg ikkje har mykje lenger.Hvorfor har de ødelagt et spill ved å legge til en ekstra Game Mode? Er jo ikke sånn at man trenger å spille den hvis man ikke vil.det splittar kommunityen og skapar skjelanarer mellom spellarane...Kan du utdype hvorfor du tror det kommer til å skje? Spiller du i det hele tatt TF2? ja hvis nokon ikke kjøpar denna, da kan dei ikkje spela med kvirondre.. kommunity spliterar er ikkje bra for nokon kommunity... Lenke til kommentar
KAS Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) ja hvis nokon ikke kjøpar denna, da kan dei ikkje spela med kvirondre.. kommunity spliterar er ikkje bra for nokon kommunity... Dette er ingen utvidelsespakke i tradisjonell forstand, dette er en gratis oppdatering Edit: Egentlig er det en litt misvisende tittel på artikkelen. Det er snakk om en ny patch med samarbeidsmodus, og ikke et separat spill Endret 14. august 2012 av KAS 1 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Hm, blir vel en aldri så liten reinstallering her hvis dette blir godt mottatt. Tror ikke jeg har spilt TF2 på et år. Lenke til kommentar
monkeydonkdo Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Feeeettt!!! Åssen spill får jeg spilt det kommer ikke opp i noen av gamemodsa.... ?? TF2 <3 Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Lure på det samme! finner ikke noe CoOp ennå.. Lenke til kommentar
Panzerswein Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 dei har nok øydelagt ennda eit spel, eg vil nok stå over deinna. ka ska man gjæra?, spel industriane sjynker bare meir og meir nedi hengimyrane. eg hadde stor tru på vlalve noko eg ikkje har mykje lenger. Det blir vel feil å si, spillet blir da ikke ødelagt med ekstra content? Hadde de fjernet dagens content, og lagt til dette, eller endret det som er TF2, så kunne jeg "kanskje" sagt meg enig, men blir helt feil å si at spillet blir ødelagt, du kan da velge hva du vil spille ... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Steike, dette var akkurat det jeg ikke trengte nå... Lenke til kommentar
Allsider Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Liker ikke veien TF2 går, 4? for en hatt? Hva faen? Og hva skjer med alle åndssvake klipp på youtube (av brukermassen)? Blir kvalm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå