Andy99 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Hei Jeg kjøpte en pc og den har stått på rommet mitt rett foran et vindu, og hver gang jeg har brukt pcen har jeg gardinen nede, og nå har alle tre skjermene begynt og bli grå, grønne eller blå( med mange svarte striper). Og nå lurer jeg om det er noe galt med skjermene eller skjermkortet? ps. det er litt gamle skjermer ca. 5 år Takk for tips ;D Andy99 Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Er det samme problemet på ALLE skjermene? Har du muligheten til å prøve noen andre skjermer? Hvis samme problem gjelder for flere skjermer er vel sannsynlig for at det er noe galt med skjermkortet stor. Men du kan jo prøve å bytte kabel og sjekke kontakten mellom kabel-skjermkort-skjerm slik at vi ikke drar noen forhastede beslutninger Lenke til kommentar
Andy99 Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Jeg har prøvd alle kablene jeg har, og kjøpte en ny benq skjerm i går, tror den kommer i morgen eller i overimorgen. Kan si hva som skjer med den skjermen, men jeg har et annet problem også, jeg reinstallerte driverne og så fucka kontrastene seg så det viser svart blått og grønt...... Noen tips? Sry for dette men jeg er litt NOOOOOOB Lenke til kommentar
Andy99 Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Er det samme problemet på ALLE skjermene? Har du muligheten til å prøve noen andre skjermer? Hvis samme problem gjelder for flere skjermer er vel sannsynlig for at det er noe galt med skjermkortet stor. Men du kan jo prøve å bytte kabel og sjekke kontakten mellom kabel-skjermkort-skjerm slik at vi ikke drar noen forhastede beslutninger Samme problem på alle skjermene Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Har du mulighet til å teste skjermene på en annen pc? Prøv dette men's du venter på ny skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå