Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermene mine begyner av og til og bli helt grå, grønne eller blå.

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kjøpte en pc og den har stått på rommet mitt rett foran et vindu, og hver gang jeg har brukt pcen har jeg gardinen nede, og nå har alle tre skjermene begynt og bli grå, grønne eller blå( med mange svarte striper). Og nå lurer jeg om det er noe galt med skjermene eller skjermkortet?

ps. det er litt gamle skjermer ca. 5 år

Takk for tips ;D

Andy99

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det samme problemet på ALLE skjermene? Har du muligheten til å prøve noen andre skjermer?

Hvis samme problem gjelder for flere skjermer er vel sannsynlig for at det er noe galt med skjermkortet stor. Men du kan jo prøve å bytte kabel og sjekke kontakten mellom kabel-skjermkort-skjerm slik at vi ikke drar noen forhastede beslutninger :)

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd alle kablene jeg har, og kjøpte en ny benq skjerm i går, tror den kommer i morgen eller i overimorgen.

Kan si hva som skjer med den skjermen, men jeg har et annet problem også, jeg reinstallerte driverne og så fucka kontrastene seg så det viser svart blått og grønt...... :( Noen tips?

Sry for dette men jeg er litt NOOOOOOB

Lenke til kommentar

Er det samme problemet på ALLE skjermene? Har du muligheten til å prøve noen andre skjermer?

Hvis samme problem gjelder for flere skjermer er vel sannsynlig for at det er noe galt med skjermkortet stor. Men du kan jo prøve å bytte kabel og sjekke kontakten mellom kabel-skjermkort-skjerm slik at vi ikke drar noen forhastede beslutninger :)

Samme problem på alle skjermene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...