Gå til innhold

Trenger hjelp! DET HASTER!

NissanXMaxi

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal gå rett på sak...

valgene mine for VGS var følgene:

1. Elektro (der jeg bor )

2. Elektro ( i en annen skole )

3. Musikk dans og drama med musikk ( også annen plass )

4. Bygg og anleggsteknik (der jeg bor )

Så nå står jeg på 3 valget musikk og de høyere valgene mine er fulle så jeg kommer ikke inn der men byggfag har noen plasser ( 2-3 ) . problemet er at foreldrene mine nekter meg å flytte.

Burde jeg takke nei og prøve å vente til første skoledag og ringe nærmeste skole for å få plass eller burde jeg takke ja til musikk??

Jeg trenger virkelig hjelp for jeg vil ikke gå et år uten skole...

Noen tips?? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke rette plassen å spørre.. Men Elektro(?) Hjemme kan det alltids bli plass, spørst bare om du er først i køen. Du må gå etter interesse, ikke gå musikk dans og drama fordi du bare vil gå på skole.. Men begynn på noe du liker. Spørst jo helt hva du liker, men ser ut som du liker mest yrkesfaglige linjer, altså bygg / elektro / mekk..

Lenke til kommentar

Ikke rette plassen å spørre.. Men Elektro(?) Hjemme kan det alltids bli plass, spørst bare om du er først i køen. Du må gå etter interesse, ikke gå musikk dans og drama fordi du bare vil gå på skole.. Men begynn på noe du liker. Spørst jo helt hva du liker, men ser ut som du liker mest yrkesfaglige linjer, altså bygg / elektro / mekk..

Det er ikke plasser igjen på elektro, jeg kommer ikke inn og søknaden er sendt. jeg har 1 dag igjen å svare på... skal jeg risikere å svare nei på musikk og håpe på bygg eller ikke?? jeg vil gå begge linjene like mye ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...