Alias Cryptus Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Hei. Jeg bor i Bangkok og forsøker å jobbe med en mappestruktur lokalisert i Oslo via VPN. Jeg har forsøkt flere vpn clienter, men felles for de alle, er at hastigheten jeg oppnår, er altfor dårlig (25-65kb/s) Nettet er ikke bra i Thailand, men det er fult mulig å laste ned fra norske servere på gode hastigheter. Det er tydelig vpn som er problemet. Er det mulig for meg å flytte de filene jeg trenger til en nettsky som enkelt kan benyttes av meg og mine kollegaer i Oslo? Jeg ønsker ikke dropbox lignende løsninger. Det må være en fysisk mappe på nettet med kun fysisk mappe egenskaper. Jeg blir lykkelig over gode tips. Mvh. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Hmm, uten å være så god på dette emnet så velger jeg å svare. Kan en av kollegaene dine sette opp en FTP server, så kan du bruke f.eks FileZilla (ftp-client) til å laste opp filene til den serveren..? Edit: Ser nå at man kan bruke FileZilla som server også, ved å laste ned server klienten til PCen. Trenger ikke dedikert maskin, men det er vel greit å ha så du kan laste opp når som helst. Endret 14. august 2012 av SLi Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Kjøp en virtuell server på webhuset.no og sett opp selv. Koster 129 pr måned. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Fant en annen, du for finne ut om disse er ordentlige eller bare tull selv http://www.rackspacehosting.no/ Endret 14. august 2012 av SLi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå