JaySpearing Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Hei Trenger virkelig kjapp hjelp her, siden det i morgen (onsdag) er siste frist for å sende inn headsettet mitt til netonnet pga 14 dagers returrett. Problemet med headsettet mitt er at bassen skurrer noe helt forferdelig og lyden "hakker" veldig ofte. Er rimelig sikker på at g930 ikke skal være sånn. Noen som har hatt lignende problemer, eller vet hva jeg kan gjøre? Bør jeg sende inn? Er det noe feil med pcen min? Har søkt på google forresten og ingen av de svarene hjalp meg merkverdig! Håper virkelig noen kan hjelpe meg her! Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Send inn uansett. Får du nytt med samme feil, kan du feilsøke pc. Lenke til kommentar
Morten A.R Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) what he said får du tilbake nytt med samme feil, software-problem, fix, status ok. får du tilbake nytt uten feil, status ok. Endret 13. august 2012 av Morten Rodahl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå