Arodem Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Vi tar tempen på GDC Europe, like før det braker løs for fullt i Köln. Les hele saken Lenke til kommentar
Tushin Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Tastosis kommer til å være der, se om dere får tak i et intervju med dem. Det hadde vært stilig. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Det er ikke helt Gamers felt, men et intervju med StarCraft 2 kommentatorduoen Tastosis hadde vært kult, ja. Ellers ser jo Gamescom ut til å bli mer interessant en E3. Spesielt spent på CD Projects nye spill. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 eg ventar på ps3 nyhetarane. eg håpar at dei vil gje oss meir detta året. Lenke til kommentar
almazy Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 For de som er interessert: Sony livestream om knappe fem timer her: http://gamescom.eu.playstation.com/ Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Tastosis kommer til å være der, se om dere får tak i et intervju med dem. Det hadde vært stilig. Det er ikke helt Gamers felt, men et intervju med StarCraft 2 kommentatorduoen Tastosis hadde vært kult, ja.Ellers ser jo Gamescom ut til å bli mer interessant en E3. Spesielt spent på CD Projects nye spill. Skulle gjerne gitt dere litt Tastosis-elsk, men det blir nok ikke denne gangen dessverre. Jeg skal se hva jeg kan gjøre på senere messer. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Day[9] hadde jo vært vel så interessant, han har jo lenge vært et slags mellomledd mellom esport og den "vanlige" verden (eks. hans intervju i Forbes). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå