JonH Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Grønsennknippa, Valdres Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Pent bilde, men du burde nok ha dempet fargemetningen. Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ett flott landskapsbilde. Er uenig når det gjelder fargemetningen. Synes det gjør seg med sterke og gode farger, og det ser bra ut på min kalibrerte skjerm. Ville vurdert ett kutt i toppen. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Et flott og farverikt bilde. Enig med TB her om et kutt oppe. Da faller det meste på plass. Lenke til kommentar
JonH Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Takk for tilbakemeldinger Bruker en eldre laptop med ukalibrert skjerm så jeg vet ikke hvor "riktige" fargene blir. Versjon 2 er beskåret oppe samt litt på begge sider, og fargemetningen er dempet. På min skjerm er det størst forskjell i grønnfargene. Tjernet til høyre i bildet ble forøvrig litt mindre påtrengende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg