edorfen Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Hei.. Nettop kjøpt meg ny SSD disk, for første gang til min bærbare pc: http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=245813&model=&salg= SSD: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=657310 Satt den i slot 2 og satt den i ACHI Mode. Starta den opp, installerte Windows 7 Home 64 bit. Hele installasjonen gikk smertefritt, helt til jeg skulle begynne å installere driverene. Pc'n restarta seg etter den var ferdig med installasjon av driverne. Her kommer problemet. Windows vil ikke starte igjen. Det kommer frem at Windows er skadet o.l og at jeg må reperere, Jeg prøver da å reperere men det går ikke. Jeg installerte Windows på nytt, men samme skjer. Når jeg installerer driverene så funker ikke Windows lengre. Virker som om det er noe med driverene? Synes det ville være merkelig om det var det, fordi jeg brukte samme driverene på den gamle disken som stod i pc'n når jeg fikk den. Har den nyeste firmwaren og den er satt i ACHI Mode i Bios.. Hjelp, snart skolestart! .. Lenke til kommentar
medlem-240785 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Anbefaler deg og ringe komplett vis du ikke finner utav det, de er veldig flink og hjelpe 33 00 55 00 Endret 14. august 2012 av Hårek Unødig sitering Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Masse tull med disse diskene, send tilbake og få igjen noe driftsikkert (og enda raskere i praksis) som f.eks Samsung 830 eller Crucial M4 Lenke til kommentar
edorfen Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Er det Mulig ? Endret 14. august 2012 av Hårek Unødig sitering av innlegget over Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Om det er mulig at den er defekt? Ja - tro meg. Eller å få en annen disk? Som regel - ring og snakk med dem - de er IKKE ukjent med problem med disse diskene. Endret 13. august 2012 av PerUlv2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå