TMB Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Hei. Min mor skal på sydenferie alene om 14 dager og i den forbindelse er hun på utkikk etter en vanntett beholder hun kan ha pass, penger osv. i så hun kan bade uten å la det ligge igjen på hotellrom/stranda...er ikke så lurte å grave ned slike ting. Er ikke garanti for safe på rommet dit hun skal heller. Hun har vært rundt og spurt i alle mulige butikker som kan ha slike ting. Jula, Clas Ohlson, diverse sportsbutikker etc. Til slutt fant hun noe på XXL som visstnok skulle funke, men etter grundige tester her hjemme viste den seg å ikke være vanntett alikevel. Må være 100% sikker på at den er 100% vanntett før hun drar.... Jeg sa jeg kunne høre her, er kanskje noen her inne som vet om noe. Er det en nettbutikk så haster det jo litt med å bestille, spesielt fra utland siden det er bare 2 uker til hun skal dra. Takk for svar!! Endret 13. august 2012 av TMB Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Sku til å foreslå kabelvernrør slik som everk av og til benytter, men det blir vel litt som spurven og kanonen. Det beste er dog å søke etter en "review" på hotellet dere skal bo på så du vet at det finnes safe. Hvorfor ikke bare ringe til det aktuelle hotellet og spørre om de tilbyr save. Alle hotellene jeg har bodd på har enten hatt safe eller tilbydd safe mot en liten - ubetydelig - pengesum. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Hun skal reise uspesifisert Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Hva med en vanntett pose for fotoapparater? Altså noe slikt: http://www.japanphoto.no/product/undervannsposer/ewa-marine-splashix-2d-2s/ Får sikkert billigere utgaver også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå