AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Lett spørsmål, ville du helst vært feit eller hatt kviser? Da snakker vi kviser over gjennomsnittlig, og lubben over gjennomsnittet. Mitt svar er ganske enkelt, og jeg ville valgt feit, har man litt viljestyrke kan man bare trene det bort, mens med kviser er det ikke sikkert at du blir kvitt det uansett hva du gjør. Hva ville dere valgt, og hvorfor ? Anonym poster: 071d8e4a3ee9f93b0e491f69f996d23f Lenke til kommentar
Kalaspuffar Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Om jag var tvungen att välja så hade jag helt klart valt att bli tjock. Men det är jag ju redan... Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Både fedme og kviser kan en gjøre noe med. Jeg ville uansett aldri vært tjukk, så da velger jeg vel kviser, da. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Kviser kan en gjøre noe med ja, men dette tar lang tid og i tillegg er det svært ekkelt for alle rundt deg i motsetning til det lubbene samfunnet vi lever i. Fikk et kjempe tilfelle av kviser nå i vinter og fikk diagnosen akne. Fikk skrevet ut en resept på 500 piller med isotretonoin som gjorde at jeg ikke hadde muligheten til å drikke, og jeg hadde heller ikke selvtilliten til å gjøre normale ting som å trene eller å gå til butikken. Mye sammenheng mellom de to valgene, men jeg ville klart valgt lubben ettersom jeg har vært gjennom begge delene. Lenke til kommentar
vaarblomst Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) -Innhold fjernet av bruker- Endret 16. august 2012 av vaarblomst Lenke til kommentar
OL 2012 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg ville valgt kviser, så kunne jeg sett sånn ut : 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå