Gå til innhold

Kamptråd - Everton vs Manchester United

IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, latterlig av dommeren. Men var en lignende situasjon mot United også som ikke resulterte i gult, så det går opp i opp.

Det er ikke slik at jeg ser på det som om det har et spesielt utfall av kampen, men det er bare håpløst at linjedommer som er en meter unna ikke sørger for at han får gult kort der. Det er så svakt dommerspill som man får det..

At Fellaini har spilt på grensen i hele kveld er jeg enig i forøvrig. Kunne fort fått 2 gule han, men ingen som er så soleklare som det gule kortet Vidic skulle hatt :p

Lenke til kommentar

Og dette laget skal liksom gi Barcelona, Real Madrid, Bayern, Juventus, Chelsea osv kamp om CL? Ja jøss.

Ser ut som Ferguson vil vi skal spille som Barcelona, men kommer til å ta mange år før vi kan mestre det...

Alle ære til Everton som virkelig spilte med hjertene på utsiden av drakta i dag.

Lenke til kommentar

Kan ikke skylde på sommersigneringene, i hvert fall...

SAF bomma så jævlig på taktikken når han satte Scholes, Carrick og Cleverley opp mot Fellaini. Vidic burde tatt mer ansvar og tatt han ut av kampen. Dårligste defensive arbeidet jeg har sett på år og dag.

Ellers er det godt vi har van Persie og Hernandez når Welbeck og Rooney tydeligvis har bestemt seg for å sette maksfarten på joggenivå.

De Gea 10

Kagawa 8

Evra, Rooney, Valencia og Nani 1

Resten 2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...