Eriksendrul Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Hallo , Ja emne taler for seg selv , Hvor mye varierer det fra merke til merke ? Noen som kaster i seg det nå ? hvor mye betaler du ? Takk for svar =) Og nei det er ikke til meg PS: Har søkt på google men fant bare relativt gamle poster/emner om dette Endret 13. august 2012 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Pixma Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Hallo , Ja emne taler for seg selv , Hvor mye varierer det fra merke til merke ? Noen som kaster i seg det nå ? hvor mye betaler du ? Takk for svar =) Og nei det er ikke til meg PS: Har søkt på google men fant bare relativt gamle poster/emner om dette Ca. 100 kroner i måneden, litt avhengig av preparat. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 ja det var forsåvidt det som sto på de eldre postene jeg fant og men tenkte det kanskje var litt for lite , alt blir jo dyrere med tiden stort sett Lenke til kommentar
Pixma Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 ja det var forsåvidt det som sto på de eldre postene jeg fant og men tenkte det kanskje var litt for lite , alt blir jo dyrere med tiden stort sett Ikke nødvendigvis medisiner; jf. trinnprismodellen[1]. [1]http://www.legemidde...e____41680.aspx Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Det står inne på Felleskatalogen.no under informasjonen om hver pilletype, "pakninger og priser" Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Kjæresten min sine mener jeg å huske at koster 160 kr hver 3 måned. Det er da med "sponsing" fra staten. Jeg husker ikke hvilken type hun har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå