Dr. Mobius Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Vet noen hvor jeg kan få tak i dette spillet? Dette er et spill som jeg brukte 100vis av timer med når jeg var mindre, og dette hadde vært artig å spille det igjen. Kanskje noen av dere har det og kan tenke seg og selge det til meg? Jeg venter i spenning Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Last ned en Sega emulator, så laster du ned spillet som rom. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Takk!!! Jeg har ikke ord for følelsen jeg har nå. Kanskje en blanding av spenning, forventning, og angst (for at det ikke virker). Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hehe, ikke noe problem! Tror ikke du skal være redd for at det ikke funker, gjort det mang en gang Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Jeg har ikke ord!! ... Jo, ett eneste ord. Det står som reist i sahara med gigantiske bokstaver av svart brennende perlemor: N Y D E L I G Lenke til kommentar
kloss Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Ja ja du e ikke helt med når d gjelder spill. spillet Sea Dogs er oppfølger til pirates. Å pirates of caribien som kom i disse dager er egentlig oppfølgeren til sea dogs. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 bah, det går vel ann å gå tilbake til originalen da! btw, det finnes til PC også, mener å ha sett det på el-kjøp i 95 eller no slikt Lenke til kommentar
Quixotix Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Pirates Gold for Windows er Abandonware, og kan lastes ned herfra: http://www.piratesahoy.net/downcat2.html -Q Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Jeg visste ikke at det hadde kommet noen oppfølgere... Takk for info Jeg følger ikke med på alle spillene. Jeg bare kjøper det jeg har lyst på og som jeg har interesse av. Akkurat nå spiller jeg Rise of nations. Det er slettes ikke så verst. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg visste ikke at det hadde kommet noen oppfølgere...Takk for info Det har ikke kommet noen offisielle oppfølgere (Akella sitt Sea Dogs er ikke noen ekte oppfølger, men konseptet likner - et annet liknende spill er Port Royale, fra Ascaron). Sid Meier har imidlertid annonsert de er i gang med en nyversjon av Pirates. Det blir spennende å se hva de får til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå