Leikni Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Men jeg var på og alt funka kl 3 idag. men nær jeg prøvde nå i 6 tiden funka det ikke ? hvorfor har det forandra seg ? og som jeg sa har dette skjedd 1-2 gonger før og da har jeg bare venta i ca ein dag og så funker det.. rart Vi har en ps3 nede som har kabel.. bare det tror jeg Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Det kan hende det er nettverkskortet i maskinen som synger på siste verset... Prøv å deaktivere det trådløse nettet på laptopen og koble kabelen i den istedet. Funker det da? Hvis det da funker, så er det nesten helt sikekrt nettverkskortet i den stasjonære som er gåent.. Lenke til kommentar
Leikni Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 vell med tanke på at hele pc-en er ca 2 månder gammel så skulle ikke kortet vere gåent.. men jeg skal prøve Lenke til kommentar
Leikni Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 nei fikk ikke nett med kabel på den bærbare heller .. -.- Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Da er det ruteren som er problemet. Hvilket merke/modell er den? Lenke til kommentar
Leikni Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 men jeg får jo trådløst og igjenn som jeg sa dette har fikset seg selv før en gang men jeg skal skjekke den svarte boksen er Thomson og den "store" hvite er 3com Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 og igjenn som jeg sa dette har fikset seg selv før en gang Ja, og hva så? Du kan gjerne vente og se om den fikser seg nå også Det at du får trådløst er en annen sak, det er en annen del av routeren som sender ut Wi-Fi. Hva mer enn Thomson heter den svarte boksen? Står gjerne mobellnr. under den på en klistrelapp e.l. Lenke til kommentar
Leikni Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 under står det Model TCM420 F Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Og hva står det under 3COMen? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Prøv Ipconfig en gang til: Start - Kjør - cmd - ipconfig/all Og post resultatet her. Lenke til kommentar
Leikni Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 det stod masse forskjelligt .. det spørs ke du e ude itte .. Lenke til kommentar
Leikni Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 vi testet direkte tilgang fra ein liten pc til ruteren med ein liten ledning og det funka.. opp her har vi 2 tilkoblings¨punkt.. kan det vere eit problem ? Men det sto jo om ip ?? jeg vet ikke. vet du ? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg er rett og slett ikke sikker, får vente og se om noen andre har noe å komme med.. Lenke til kommentar
Leikni Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 skal jeg resette alt det der ip greiene jeg skrev in tidligere ? eller skal det stå ? Lenke til kommentar
Leikni Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 det var eit problem med ein ledning takk for alt hjelp Lenke til kommentar
kasper9666 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Ser man det ja jeg har også fått dette problemet. prøvde å skrive standard gataway om til det som den er på den bærbare pcen men dette funket ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå