Bruker-104685 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Godt å lese folk koser meg spillet. Gleder meg når jeg får det. Bra de ikke har fucka opp det til PC, det er der jeg skal spille det uten tvil! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg kjøpte dette via Steam, og låste det opp med FlyVpn (trial konto) i går (15/8). Trenger kun bruke Flyvpn for å låse opp spillet, deretter kan man stenge det av. Trenger heller ikke ha Steam i offline modus etterpå. Så fort spillet er låst opp en gang, kan man bruke PC'n og Steam via nettet som man pleier. Og du og du.... for et spill.. Ikke så ofte jeg poster her inne på forumet lenger, men... hvis du liker GTA type spill, med en god story, fet grafikk tilpasset PC... Dette er spillet du skal ha. Lenge siden jeg har kost meg så mye. Stemningen er bare så utrolig bra! Blandingen med vanlig engelsk, engelsk med asiatisk aksent, og kinesisk tale fra karakterene funker veldig bra også. Slåssinga og kjørefølelsen er helt toppers. Litt Batman Arkham City følelse av slåssingen. Og bilene, motorsyklene og scooterne (har prøvd det også) er artige å kjøre. Ikke for mye over the top, men heller ikke kjedelige. Spiller det med Xbox 360 kontroller på PC'n, og skjønner ikke hvordan folk skal helt få "godfølelsen" med tastatur+mus i dette spillet. Men, smaken er som baken... Hyggelig å se at så mye arbeid er lagd i PC versjonen, med opsjoner for grafikk, extra textures for nedlasting osv. osv.. Med alt på full pupp på PC'n er det en veldig levende verden. Mye fotgjengere, gatemarked, biltrafikk osv... Det er meg en gåte hvordan Activision kunne droppe dette spillet tidlig i 2011. Fra wikipedia: "On February 9, 2011, Activision decided to cancel the game, in order to focus on online games that have a higher margin". Jupp, der ser man prioriteringene. Heldigvis plukket Square Enix opp rettighetene til utgivelse. Anbefales på det sterkeste! 4 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Godt å lese folk koser meg spillet. Gleder meg når jeg får det. Bra de ikke har fucka opp det til PC, det er der jeg skal spille det uten tvil! Det eneste jeg har å utsette på PC-versjonen, er styringen av kameraet med musen. Du kan stille inn sensitiviteten ulikt for med våpen og uten, men kameraet vil alltid se fremover når du beveger deg, så må ofte kjempe med kameraet for å se deg rundt. Jeg bruker tastaturet til å svinge med til fots mye mer enn jeg egentlig vil, samt at kameraet er alt for "flytende" når du er i kjøretøy, så da rører jeg ikke engang musen. Håper de "låser opp" kameraet mer i en patch eller noe, litt som i Saints Row 3 hvor du kan velge det i innstillingene. Endret 16. august 2012 av Orwandel Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Kjipt hvis mus+tastaturkomboen ikke er optimal for alle. Og man får spille slik man vil. Men dette spillet er jo ingen first person shooter akkurat, det er mye slåssing og kjøring - og tror en gamepad eller xbox kontroller vil være tingen. Men spillet oser kvalitet i PC-versjonen ellers, så en patch høres ikke umulig ut akkurat. Lenke til kommentar
MDD Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Er det mulig å skifte kameravinkel når man kjører bil? I GTA har jeg alltid kamera satt til innsida av bilen. Eneste jeg har å utsette på fantastiske Just Cause 2 er kameravinkelen under bilkjøring. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Har bare fått til å se egen bil utenfra. Kunne gjerne vært flere variasjoner, zoomet mer ut f.eks og innenfra også. Lenke til kommentar
Dennsa Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Jeg trenger hjelp gutta! Jeg har brukt vpn og da jeg skal starte spillet kommer det :The steam servers are to busy to handle you request (error code 15), men jeg finner ikke noe error code 15. HAdde satt stor pris på svar! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Ehm. Steam serverne er for travle? Tre timer igjen til nedlasting, og 17 til jeg kan spille. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Det står jo klart og tydelig i feilmeldinga di hva problemet er. "The steam servers are to busy to handle you request" Lenke til kommentar
Dennsa Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Ja, men så står det noe om en error code 15 også. Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Kjøpte det nå nettopp etter å ha sett TotalBiscuit sin WTF-video. Gleder meg vilt. 2 Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Da venter jeg bare på at de siste 2 timene og 52 minuttene skal passere. Har tenkt til å laste ned HD textures med en gang også, men tviler på at det tar så veldig mange minuttene med mindre de er på 10gb+ Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Da venter jeg bare på at de siste 2 timene og 52 minuttene skal passere. Har tenkt til å laste ned HD textures med en gang også, men tviler på at det tar så veldig mange minuttene med mindre de er på 10gb+ Rundt 4 GB. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Kjøpte det på Steam og laster ned nå. Tror jeg skal spille med X360-kontrolleren. HD Textures pakken blir tilgjengelig på Steam regner jeg med. Kan ikke se den nå nemlig. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Kjøpte det på Steam og laster ned nå. Tror jeg skal spille med X360-kontrolleren. HD Textures pakken blir tilgjengelig på Steam regner jeg med. Kan ikke se den nå nemlig. Texturepakken kan du laste ned etter å ha kjøpt, lastet ned og aktivert spille på steam. Funka for meg i hvert fall. 360-kontrolleren er det beste alternativet i mine øyne. Mye slåssing ala' batman, mye kjøring.. Spilt en del timer i går og i dag, fått leilighet, kjøpt aircondition og papegøye til leiligheten, lært nye slåsse combos, men ikke løsna et eneste skudd ennå, faktisk ikke hatt våpen i hele tatt! Så, ingen first person shooter akkurat så langt. Gamepad er tingen! 1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Kjøpte det på Steam og laster ned nå. Tror jeg skal spille med X360-kontrolleren. HD Textures pakken blir tilgjengelig på Steam regner jeg med. Kan ikke se den nå nemlig. Texturepakken kan du laste ned etter å ha kjøpt, lastet ned og aktivert spille på steam. Funka for meg i hvert fall. 360-kontrolleren er det beste alternativet i mine øyne. Mye slåssing ala' batman, mye kjøring.. Spilt en del timer i går og i dag, fått leilighet, kjøpt aircondition og papegøye til leiligheten, lært nye slåsse combos, men ikke løsna et eneste skudd ennå, faktisk ikke hatt våpen i hele tatt! Så, ingen first person shooter akkurat så langt. Gamepad er tingen! Sliter med å finne ting til leiligheten. Så langt har jeg funnet: aircondition, ny seng, og stereoanlegg. Alt det fant jeg i sidegatene rundt Night Market (mot vest tror jeg). Hvor fant du fuglen? Jeg fant en guide til å finne alle, men ingenting stemte, og beskrivelsene var veldig dårlige. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Synes det er konge at det nærmest ikke er skytevåpen. Selv om spillet ikke akkurat satser på hyperrealisme så hjelper det på at man ikke blir truffet av 10-12 kuler hvert kvarter. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Det eneste jeg har å utsette på PC-versjonen, er styringen av kameraet med musen. Du kan stille inn sensitiviteten ulikt for med våpen og uten, men kameraet vil alltid se fremover når du beveger deg, så må ofte kjempe med kameraet for å se deg rundt. Jeg bruker tastaturet til å svinge med til fots mye mer enn jeg egentlig vil, samt at kameraet er alt for "flytende" når du er i kjøretøy, så da rører jeg ikke engang musen. Håper de "låser opp" kameraet mer i en patch eller noe, litt som i Saints Row 3 hvor du kan velge det i innstillingene. Patch på vei i dag/kveld - eller allerede kanskje for PC: "Sleeping Dogs version 1.3 update tonight!In anticipation of the European launch of Sleeping Dogs and in response to some of the feedback generated by the PC gamers on the forum we’ve prepared a patch that aims to improve some PC-specific features as well as fix some bugs that have been reported by the community. The full list of changes is below: Improvements & Bug Fixes • Fixed several bugs where NPCs would not path through doors properly – this corrects the issue where Naz stops running in the first mission of the game • Added HD Textures for UI screens (only available with the free HD Texture Pack DLC installed) • Improvements made to reduce the frequency of erroneous “don’t lose your target” warnings in missions where you are chasing an NPC • Significant improvements to mouse support on various options screens • New Keyboard/Mouse option which makes the keyboard & mouse the only input devices even if a controller is connected • Several minor text bugs corrected • Fixed an issue where mouse clicks would sometimes be ignored in the UI • Fixed the keyboard and mouse camera controls in the Phone Tracing minigame" Så får vi se hvor mye dette retter... Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Har såvidt testet det etter patchen. Den gjorde ikke noe med kameraføringen såvidt jeg kunne merke, men det lover uansett bra at de er såpass kjappe med å patche spillet. Men jeg har et spørsmål til dere med kontroller. Kan dere enkelt se i en retning mens dere strafer fra side til side uten at det påvirker kameravinkelen? Både med og uten skytevåpen? Dette er nærmest umulig uten våpen med mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå