Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Betatt av god venninde

Anbefalte innlegg

Heisann, gutt på 20 her.

Har kommet opp i en ganske kinkig situasjon her, og håpet noen av dere kunne gi meg noen råd ;)

I løpet av skoleferien har jeg blitt meget betatt av ei god ei venninne, men vet ikke om jeg tørr og satse det gode vennskapet på å fortelle henne det

Har kjent henne i et par år. Men har egentlig aldri vært noe mer enn bekjent før de siste 2 mnd.

Har fått utrolig god kontakt med henne, og det på hennes iniativ. Får mld med henne 3-4 ganger i uken om vi skal finne på noe, sammen med felles venner eller bare vi 2.

Hun er alltid veldig flørtende (noe jeg er tilbake også), selv om det er andre ledige plasser når vi ser film med venner legger hun seg som regel i armkroken min osv. Skal alltid klemme eller på en eller annen måte ha kroppskontakt med meg.

Men hvis noen spør oss om vi er på g, så svarer hun alltid at vi er bare venner osv. Og i fylla er det nesten som om hun ikke vil ha kontakt med meg.

Så jeg klarer ikke å plassere de signalene hun gir, og om det er noe jeg skal satse det bra forholdet vi allerede har. Med å fortelle henne om følelsene mine ?

Edit: Kan legge til at hun er en 8 eller 9er, mens jeg er en helt normal gutt

Endret av Simen93andre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At hun sier at dere ikke holder på til andre er ganske naturlig - jeg fortalte det ikke til mange da jeg holdt på med kjæresten min. Hvis man forteller det til folk, blir det plutselig mye verre om man ikke blir sammen.

Var faktisk i en situasjon som er temmelig lik denne. Kjente vedkommende i 2 år, begynte plutselig å være en del sammen, sende meldinger osv, og er nå sammen. Det er en ganske risikabel situasjon, da det ofte blir enten/eller. Enten blir man sammen, ellers mister man vennskapet. Men basert på erfaring henger jeg meg på de over og sier at du bare burde prøve. Det du kan vinne på det gjør det verdt å prøve! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for svar alle sammen :)

Men det jeg setter spørsmålstegn ved er at hun nesten ignorerer meg i fylla, men dagenderpå er alt som før igjen.

Det skjønner jeg rett og slett ikke :p

Men alle kompisene mine sier jeg bare skal kjøre på og prøve.

Eneste problemet er da at jeg kommer fra en liten plass med rundt 2000 innbyggere, så om svaret blir negativ og jeg skremmer henne vekk. Så vil vi uansett møtes ganske ofte, og det kan jeg se for meg som meget kleint.

Men for faen, hva har jeg å tape. Ei deiligere dame enn jeg kunne ha drømt om for 2 mnd siden, og i tillegg en fantastisk personlighet !

Lenke til kommentar

Det er jo åpenbart hun har en viss interesse i deg allerede, så her kan du egentlig bare øke flørtingen og kroppskontakten og se hvordan hun reagerer. Bare finn på ting sammen, gjerne ting som kan kreve fysisk kontakt.

Vi er i samme båt, men kanskje ikke like heldig som deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hun sender ikke noen signaler som er forskjellige fra et vanlig vennskap mellom en gutt og en jente. Hvis hun holder seg unna deg i fylla og benekter at det er noe mellom dere til folk som spør så er det, etter egen erfaring, tegn på at du bare er en veldig god kompis.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...