Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[Løst] Erfaringer med Gioteck EX-05

Anbefalte innlegg

Hei! Er på leting etter headset for gaming. Har ikke store krav bortsett fra at mikrofonen bør være holdbar.

Ideelt sett ville jeg hatt:

- semilukket-åpne klokker

- klokker som dekker hele øret

- hovedsaklig spill, litt musikk men foretrekker høyttalere til musikk

- budsjett maks 1.000,-

Har aldri hørt om dette merket før, men noterte meg at mikrofonen så stabil ut. Søkte litt og fant en test som gav meg inntrykk av at dette er et kjent merke, men at de ikke har laget mange headset før. Prisen var ikke helt ille heller, fra 400-700,- inkl frakt. Synes det var stort sprik, og er litt skeptisk til om Pixmania (som hadde de billigste) faktisk selger den riktige modellen...

http://www.pixmania.se/se/se/11357842/art/gioteck/horlurar-ex-05.html?srcid=910&CodePromo=oui

Har ikke spesielt god erfaring med Pixmania.

Noen som har erfaring med merket, eventuelt akkurat denne typen? Har fra før hatt Creative Fatal1ty, og de har jeg ikke kunnet hatt på ørene uten at mikken har kommet for langt unna munnen. Forslag? Innspill?

(Legg merke til at dette er priser fra Sverige, da jeg for øyeblikket er der.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen innspill og mitt gamle headset ble for ustabilt, så jeg gikk for å prøve denne. Litt fordi det var forholdsvis billig i en butikk i nærheten, litt fordi jeg ikke syntes Steelseries sine ser så behagelige ut. Lett å sette opp, mikrofonen plukker opp bra med lyd - måtte sette ned alt som kontrollerte lyd ut for å få nivået ned på samme nivå som med tidligere headset. Tiden vil vise om det er komfortabelt, men det høres bedre ut enn hva jeg er vant med, og det omslutter ørene på en god måte.

Ikke stor hjelp, men kanskje noen søker etter samme type før eller senere. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...