MilleRn Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Hei folkens! Jeg vet at mange av dere kanskje gikk rimelig lei av MW2 pga lobby systemet og masse dårlig connection til hverandres lobby! Men nå har det seg sånn at èn av personene som jobbet for IW har gått ut fra dem og laget en promod til MW2 lik som gamle COD4, å tenkte jeg kunne poste den til dere om noen vil prøve! Jeg personlig var veldig skeptisk, men det viste seg og faktisk være veldig artig med MW2 og god gammel promod! http://mw2promod.eu www.fourdeltaone.net Linkene over er informasjon om hvordan få lagt inn promod. Ville bare dele dette med dere, så får dere se hva dere synes! Å om dere lurer på noe må dere bare skrike ut. -MilleR Lenke til kommentar
MilleRn Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Ingen som kunne tenke seg og teste det ut? Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Nei. Mw2 var et skikkelig drittspill. Lobbysystemet gjorde at man fikk lyst til å rive av seg håret! Activision er åpenbart ikke intressert i å ha noe som helst esportmiljø. Cod4 med promod var kanskje det beste spillet jeg har spilt noengang! what went wrong? Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 COD4 Promod lever fortsatt. Holder meg til den versjonen. Lenke til kommentar
MilleRn Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Wiphlash: Jeg er helt enig med deg, derfor jeg også sluttet med vanlig MW2. Men nå har det seg sånn at ved hjelp av FD1 kan man browse servers! Å dermed forsvinner hele lobby systemet. Student of Life: Cod4 er jo desidert det beste war spillet i mine øyne, så spiller det også ganske aktivt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå