TMB Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 Hei. Har en Samsung Galaxy Tab 2 10.1 som jeg kjører GO Launcher HD på. Problemet er at uansett hvilken wallpaper jeg velger, enten det er på homescreen eller lockscreen, så blir den "zoomet inn" slik at bildet blir kornete og blurry. Dette selv om jeg velger en wallpaper med minst 1280x800 (oppløsningen til skjermen) eller høyere (med riktig aspect ratio). Om jeg bruker Touch Wiz derimot så ser det slik det skal ut. Noen som vet hvordan jeg fikser dette? :S Er ingen innstillinger i GO Launcher HD ang. dette. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2012 Bump.... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2012 bump Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 bump Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Løste problemet ved å sette wallpaper via appen "Wallpaper Wizardrii". Her kan man velge crop helt selv slik man vil og da fikk jeg hele bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå