Joachim_F Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Polske People Can Fly blir en del av gigantutvikleren. Les hele saken Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Kan bli spennende dette. Virker som Epic er interessert i å ruste opp. Er sjeleglad at People Can Fly ble kjøpt opp av en indie-utvikler fremfor en av de store utgiverne. 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Satser på at dette lover bra for neste Gears. Selv om jeg fortsatt er superskeptisk.. Håper også på ett Bulletstorm 2!! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Nå må de bare få hue ut av ræva og starte med bulletstorm 2! Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 "Kjøpt resten" er vel mer korrekt. Epic har hatt aksjemajoritet i People Can Fly siden 2007. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Bulletstorm er det eneste fpset som har fenget meg siste årene pga gameplay og historie unikt for sjangeren. Ser veldig fram til oppfølgeren. Endret 13. august 2012 av Avean 1 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Kan bli spennende dette. Virker som Epic er interessert i å ruste opp. Er sjeleglad at People Can Fly ble kjøpt opp av en indie-utvikler fremfor en av de store utgiverne. Epic er langt fra en Indie-utvikler, da. Lenke til kommentar
villmarka Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Kanskje disse kan bringe nytt liv inn i neste Unreal Tournament? Håper! Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Kan bli spennende dette. Virker som Epic er interessert i å ruste opp. Er sjeleglad at People Can Fly ble kjøpt opp av en indie-utvikler fremfor en av de store utgiverne.Epic er langt fra en Indie-utvikler, da. Kanskje litt feil ordbruk. Det jeg mente var at de var en uavhengig utvikler, men de gir ikke ut spillene selv. Altså ikke eid av en utgiver. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ah, atter igjen sjansen til å ødelegge et bra konsept ved å presse inn elementer fra Gears of War. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Huh. Jeg trodde de var eid av Epic allerede. Spilte gjennom Bulletstorm tidligere i sommer, og jeg storkoste meg med spillet. Jeg håper at de får prøve seg på noe nytt etter Gears of War: Judgement. Eller eventuelt en oppfølger til Bulletstorm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå