fy_pokkers Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Kanskje det heller skulle vært postet under politikk, men men Jeg tror nemlig verden kommer til å gå under sammen med regjeringa til bondevik.. Vi kommer til å dø av kjedsomhet i polkøer, og bondeviks regjering mister 98% av stemmene. Kan noen vennligst skyte statsministeren vår?: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=74420 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hadde framføring ang. KrF på skolen i dag Aldri skal min stemme gå til KrF... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Er vel ikke så vanskelig å finne noen som skyter han... Gjelder bare å gå litt inn for det $$$ løser det meste, ikke minst dop og for desperate narkomaner. Start med noen pils ute på lugubre plasser, le av det og hint deg frem og før du vet ordet om det så har du noen som sikkert tar jobben for deg. Vi kan jo ta ei spleise lag på dette Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hadde framføring ang. KrF på skolen i dag Aldri skal min stemme gå til KrF... Har høyre jeg.. Aldri skal min stemme gå til Høyre Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Liker ikke KRF jeg heller nei. Vil ha bort øl å sånn fra butikken. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Aldri skal min stemme gå til hverken KrF eller Høyre. Og jeg hadde gladelig vært med på spleiselaget som skaffet den stokk dumme statsministeren vår av veien. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg gjør det vist du skaffer meg en Walter CP99-. :o Fordi jeg mener at i burde være statsminister jeg. <<- typisk bondevik.. : Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Skammer meg nesten over å komme fra samme by som han. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Bondevik er en med forrvirra hitler, men forskjellen er at han får ikke til noe når han først kommer til makta. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Skammer meg nesten over å komme fra samme by som han. Tenk på meg som fortsatt bor der da :o Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Skammer meg nesten over å komme fra samme by som han. Tenk på meg som fortsatt bor der da :o Det gjør jo ludvig og da... Heldigvis er jeg ikke EKTE Moldenser, men har bodd her i nærmere 13 år av 15,5 år (og bor der fortsatt)... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Skammer meg nesten over å komme fra samme by som han. Tenk på meg som fortsatt bor der da :o Det gjør jo ludvig og da... Heldigvis er jeg ikke EKTE Moldenser, men har bodd her i nærmere 13 år av 15,5 år (og bor der fortsatt)... åja, hmm er litt trøtt.. tengte med en gang han sa: over å komme så var det at han ikje bodde der lengere.. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Skammer meg nesten over å komme fra samme by som han. Tenk på meg som fortsatt bor der da :o Det gjør jo ludvig og da... Heldigvis er jeg ikke EKTE Moldenser, men har bodd her i nærmere 13 år av 15,5 år (og bor der fortsatt)... åja, hmm er litt trøtt.. tengte med en gang han sa: over å komme så var det at han ikje bodde der lengere.. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 ÅÅHH. må lovende i norge bli enda strengere.. HATER norges lover! tragisk!! kan vi ikke få en ordentlig statsminister FFS!! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Lage nytt parti? 1000 underskrifer ønseks! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 hms.. kjøpte en "Forby krF"-nål i dag... men mistet den i løpet av 15 minutter... ett tegn fra oven? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 hms.. kjøpte en "Forby krF"-nål i dag... men mistet den i løpet av 15 minutter... ett tegn fra oven? Sikkert noen som stjal den å satte den på seg selv. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Let's hope so! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Gi meg en Mp5 og jeg skulle ha trykke jeg :-p Formen min er hent knall idag... Hu tette tøsa på Shell fikk gjennom gå idag "skal du ha vanlig dressing??" ,.... "nei, idag vil jeg ha en uvanlig dressing"... tette spørsmål... tette svar! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 ÅÅHH. må lovende i norge bli enda strengere.. HATER norges lover! tragisk!!kan vi ikke få en ordentlig statsminister FFS!! Dra til sverige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå