Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Propper til musikk fra mobil kr 250-600

Racazar

Anbefalte innlegg

Hei, må ha meg nytt headset nå siden det gamle er ødelagt.

Budsjett: 250-600 kr.

Størelse: Propper

Type: Må redusere litt av støy fra utsiden, ikke ekstremt viktig.

Bruksområde: Musikk 80% Film 20%

Tillegsinfo: Kommer til å brukes mest til musikk, varierer fra hip hop/rap til hardstyle, så det er viktig at det er god bass i headsettet.

Headsettet kommer til å brukes mot mobil (Samsung Galaxy S 2), stort pluss om headsettet støtter bruk av mikrofon, volum opp ned osv. Også litt bruk på datamaskin, Macboook Pro 13".

Jeg har allerede Beats Solo HD, men jeg synes bassen er overdrevet og blir for dominerende når jeg hører på musikk.

Endret av Racazar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte selv et par Jays Tree, og var veldig fornøyd med de. Solgte de til en venn og kjøpte Jays Four så jeg fikk mic og volum på de også. Veldig fornøyd, og superdigg med bred kabel, da denne ikke tvinner seg og lager så jævli mye knuter. Lyden er også bra, og siden Jays er såpass nytt (svensk merke) koster de ikke skjorta pga branding og shit

http://www.prisjakt.no/product.php?p=791054

Lenke til kommentar

Bare glem det :) Kjøpte Jays a-Jays One+, er kjempefornøyd med lydkvaliteten! Helt utrolig hvor bra lyd man får for så lite penger. Det eneste er at knappene ikke fungerer optimalt med mobilen min, Samsung Galaxy S 2, fordi jeg bruker et custom ROM (Jelly Bean) men det skal jeg få fikset :)

Tenkte på Jays Four, men de var laget for Apple produkter, og ikke Android.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...