Paal Harald Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Canon innrømmer problemer med EF 40mm STM. Fokusproblemer med miniobjektiv Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Interessant at de kommer med en firmwareoppdatering som skal fikse noe som for meg høres ut som en hardware feil 5 Lenke til kommentar
tvister Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Er ikke det snart på tide at produsentene slutter å levere halvferdige produkt. Er ikke noe særlig å betale tusenvis av kroner for å være betatester. Gjelder dessverre allt av kameraprodusenter. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Enig med tomsi42, hørtes ut som hw problem. Jeg har hatt dette objektivet en stund nå og det har blitt mye brukt. Blant annet var det med meg på tre ukers rundreise i Peru uten at jeg opplevde problemet. Dette objektivet har blitt et av mine favorittobjektiv. Enten så behandler jeg utstyret mitt annerledes enn folk flest eller så kan ikke dette være et så veldig stort problem. Lenke til kommentar
manmachine Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Dette objektivet er SÅÅÅÅ pent Skulle ønske Canon hadde mer "rette linjer" i design på kameraene sine. At de lagde et systemkamera uten speil som hentet litt fra 35RC og de Canon rammesøkerne fra 70-tallet med kompakte objektiver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg