Gå til innhold

Finner ikke TV på HDMI på Nvidia GTX 680

oleronning

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et Nvidia GTX680 kort som jeg ønsker å koble til TV'n via HDMI. Problemet er bare at TV'n ikke dukker opp på listen over tilgjengelige skjermer i instillingene. Jeg har en helt ny LG LED-TV, så den skal heller ikke være problemet.

Noen som vet hva dette kan skyldes?

På forhånd takk!

Endret av oleronning
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøv å se etter PC-en på input menyen på TV-en. sjekk skjermkort drivere og prøv andre HDMI kabler.

Jeg har prøvd alle HDMI-innganger på TV'en, uten hell. Jeg har prøvd flere HDMI-kabler, også uten noe annet resultat. Jeg får til å koble MacBooken min til TV'en via den samme HDMI-kabelen med overgang fra Thunderbolt til HDMI. Skjermkortet er helt nytt, og jeg installerte driverne som fulgte med kortet.

Jeg har også prøvd å sette label "PC" på den HDMI-inngangen jeg bruker. Når jeg går inn i Nvidia Control Panel -> Set up multiple displays -> My display is not shown er feltet "Force Television detection on startup" ikke huket av, og disabled. Jeg kan heller ikke trykke på knappen "Restart now" som ligger i samme fieldset som dette feltet.

Jeg kan imidlertid trykke på knappen "Rigorous Display Detection". Denne sier at den ikke fant andre skjermer, men at jeg kan enable TV-deteksjon. Jeg trykker på ja, og den "Force Television detection on startup" er nå huket av, men fortsatt disabled. Jeg får heller ikke til å trykke på knappen "Restart now". Når jeg restarter windows og åpner Nvidia Control Panel så er alt som det var fra starten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...