Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Jenteproblemer :/

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer medå skjønne tegnene til en jente, og aner ikke hva hun vil. Det hele startet på konfirmasjonen, da vi var skikkelig gode venner, men jeg tror det er blitt noe mere en det nå. Jeg vil så gjerne kysse henne, men jeg tør bare ikke. Jeg vat at hun ogsåvil, siden hun sa det till meg,men jeg greier bare ikkeå gjøre det... Hjelp?

På forhånd, takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ligger dere helt inntil hverandre kreves det ikke så store baller å kysse henne. Da blir det mer naturlig at dere gjør det. Hvis du merker at du ikke tør der og da, spør deg selv: "Hva har jeg å tape på dette?"

Svar?

Kan si deg at første gangen for meg var ganske så nervepirrende. Etter hvert går det bedre, men spenningen forsvinner (heldigvis) ikke helt. Det er egentlig en ganske deilig følelse

• Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet handler vel mer om "Jeg er nok så dårlig, så dette blir flaut", men drit i det, kyss hun, så får du trening, og som logaritmemannen, spenningen forsvinner ikke, angsten for å gjøre det dårlig forsvinner, så det er nok det han mener :)

Kjør på!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er bare å ta steget! Hun har jo sagt at hun vil, og det er tegn nok for meg hvertfall.

Kyssing er ikke så vanskelig som du skal ha det til. Du gjør det bare vanskelig ved å være usikker. Tenk på at hun vil det (som hun selv har sagt!), adoptér en selvsikker innstilling, og bare gjør det i en situasjon det føles riktig. Ikke nøl.

Beste som skjer er at dere blir sammen. Verste som skjer er at du er én erfaring rikere, og neste gang vil det være mye lettere.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...