thklinge Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Xbox 720? Den lave HD-oppløsningen? Aldri i verden. Jeg kan garantere at Xbox 720 ikke blir navnet MS faller ned på.Xbox 8 derimot, det er mer sannsynlig og sammenfaller bra med Windows 8 og Windows Phone 8. Men høres fryktelig dølt ut når det ikke finnes sju andre xbox-er. Det var ikke 359 Xboxer før 360en heller Windows har hoppet mye fram og tilbake mellom NT-baserte kernels og DOS/9x-basert og man skal regne ganske kreativt for å få Windows 7 til å bli den 7-ende releasen så tallene er nok ikke nødvendigvis satt i stein. Xbox 8 kan MS dra av uten problem. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Xbox400, for som vi alle vet tar hardcore gutta og bruker et 400 grader i en sirkel Bullshit, ekte mannfolk bruker radianer! Xbox 2π! Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Xbox 360 ble ikke hetende Xbox 2 heller, ei heller er den Xbox nummer 3. 3-tallet i 360 var vel muligens pga. de tre CPU-kjernene? Hvor de hentet 60 fra har jeg ingen andre spekulasjoner om enn at "360" passet godt med LED-ringen i front...? Med det sagt tenker jeg det er rart om MS bruker 720 på neste Xbox, men jeg tror heller ikke det er helt usannsynlig. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Da tror jeg heller på Xbox 1080p. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Xbox400, for som vi alle vet tar hardcore gutta og bruker et 400 grader i en sirkel Bullshit, ekte mannfolk bruker radianer! Xbox 2π! Først og fremst: imperialistiske svin! Det metriske systemet kommer til vinne til slutt. for det andre vil ikke Xbox 2π være den xboxen vi har i dag? Her har vi vel et typisk eksempel på hvor dårlig dette systemet er, så komplisert at selv dets støttespillere ikke forstår det... Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hvorfor ikke bare ta en Apple og kalle den Xbox og droppe tallene? Det er jo mer naturlig å gjøre dette på ett produkt som ikke fornyes mer enn hvert 5-10 år enn ett produkt som det kommer en ny versjon av hvert eneste år. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Sony vurderte å gjøre det med PS2, men fikk total forvirring tilbake etter et par markedsundersøkelser, så de slengte på tallet likevel. Apple sliter jo også litt med at folk refererer til dingsen som iPad 3 fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå