Gå til innhold

Her er spillene på Gamescom 2012 (3DS, Android, iPad, iPhone, PC, PS3, Vita, WiiU, X360)

Anbefalte innlegg

Leste detta på phoronix.com anngående GDC i år:

"While it doesn't look like an official announcement will be made this week, I did hear some interesting news this morning: "received an yet-to-be-confirmed "weather report" this morning about a #Blizzard heading in the direction of #Tux." This comes a month after learning they're also uncomfortable with Windows 8, albeit no announcement has been officially made yet and they aren't officially exhibiting this week in Germany. " Kan bli interessant :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen nyheter fra Bethesda Softworks om den omdiskuterte Fallout 4? Dette går ikke ann. Fallout New Vegas var en kjempe solid spill, men nå tror jeg det er på tide å gå videre. Grafikken var selv litt utatert i 2010, så jeg håper virkelig Bethesda kommer med en ny engine:)

Aldri i livet om de lager Fallout 4 på denne konsollgenerasjonen. Om det i produksjon tipper jeg at det er til de neste generasjonene.

Lenke til kommentar

Ingen nyheter fra Bethesda Softworks om den omdiskuterte Fallout 4? Dette går ikke ann. Fallout New Vegas var en kjempe solid spill, men nå tror jeg det er på tide å gå videre. Grafikken var selv litt utatert i 2010, så jeg håper virkelig Bethesda kommer med en ny engine:)

Helt enig! Regner med at Fallout 4 kommer til å bruke Creation Engine, samme som Skyrim bruker. Satser også på at det er Obisidian som har fått oppgaven om å lage det neste Fallout spillet fremfor at Bethesda tar jobben selv!

Lenke til kommentar

Makan, skulle tro det var en betalt liste av konsollutgivere for det som er PC-spillenes siste mekka.

Her er alle de annonserte eventyrspillene som burde vært på lista! Utvikler/utgiver i fet skrift. Finnes sikkert tilsvarende lister for de andre tradisjonelle PC-sjangerene, som ikke jeg gidder prøve å finne fram. :p

Headup Games

The Inner World

Lily Looking Through

Deep Silver

Secret Files 3

Lace Mamba Global

Lucius

Lifeless Planet

Daedalic

Deponia 2

Rabbit's Apprentice

1954: Alcatraz

Deck13

Jack Keane 2

Senscape

Asylum

(Neste to er faktisk nevnt i artikkelen, ikke verst det!)

The Raven

The Testament of Sherlock Holmes

(Sterke rykter)

Revolution

Broken Sword 5

NHiM

Nando's World

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...