Eslu Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Leste detta på phoronix.com anngående GDC i år: "While it doesn't look like an official announcement will be made this week, I did hear some interesting news this morning: "received an yet-to-be-confirmed "weather report" this morning about a #Blizzard heading in the direction of #Tux." This comes a month after learning they're also uncomfortable with Windows 8, albeit no announcement has been officially made yet and they aren't officially exhibiting this week in Germany. " Kan bli interessant Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Hvorfor er ikke Bohemias Arma3 på denne listen? Slapp av, det er ingen tvil om at de skal være der. Jeg så på det offiselle forumet allerede i går at utviklerne diskuterte planene sine der. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ingen nyheter fra Bethesda Softworks om den omdiskuterte Fallout 4? Dette går ikke ann. Fallout New Vegas var en kjempe solid spill, men nå tror jeg det er på tide å gå videre. Grafikken var selv litt utatert i 2010, så jeg håper virkelig Bethesda kommer med en ny engine:) Aldri i livet om de lager Fallout 4 på denne konsollgenerasjonen. Om det i produksjon tipper jeg at det er til de neste generasjonene. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 ikke at jeg er overrasket over at EA skulle komme med et nytt nfs spill men hallo: need for speed most wanted??? kom ikke dette ut i 2005 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ingen nyheter fra Bethesda Softworks om den omdiskuterte Fallout 4? Dette går ikke ann. Fallout New Vegas var en kjempe solid spill, men nå tror jeg det er på tide å gå videre. Grafikken var selv litt utatert i 2010, så jeg håper virkelig Bethesda kommer med en ny engine:) Helt enig! Regner med at Fallout 4 kommer til å bruke Creation Engine, samme som Skyrim bruker. Satser også på at det er Obisidian som har fått oppgaven om å lage det neste Fallout spillet fremfor at Bethesda tar jobben selv! Lenke til kommentar
per17 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Wargaming mangler vel på lista. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Borderladns 2 gleder jeg meg så sykt til.. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Makan, skulle tro det var en betalt liste av konsollutgivere for det som er PC-spillenes siste mekka. Her er alle de annonserte eventyrspillene som burde vært på lista! Utvikler/utgiver i fet skrift. Finnes sikkert tilsvarende lister for de andre tradisjonelle PC-sjangerene, som ikke jeg gidder prøve å finne fram. Headup Games The Inner World Lily Looking Through Deep Silver Secret Files 3 Lace Mamba Global Lucius Lifeless Planet Daedalic Deponia 2 Rabbit's Apprentice 1954: Alcatraz Deck13 Jack Keane 2 Senscape Asylum (Neste to er faktisk nevnt i artikkelen, ikke verst det!) The Raven The Testament of Sherlock Holmes (Sterke rykter) Revolution Broken Sword 5 NHiM Nando's World 1 Lenke til kommentar
shadowrunner85 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 dere har glemt en god del i den listen: http://www.gamescom.de/media/gamescom/downloads/pdf/presse/Neuheitenliste.pdf blant andet alle fra deep silver. og muligens det største men minste kjente spillet X-Rebirth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå