Gå til innhold

Hva skal jeg jobbe som, 14år

Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Hei,

har nå vært tre steder i dag, Rimi, noen som produserer plastemballasje og noen som produserer feierutstyr.

Daglig leder på Rimi virket veldig positiv, men sa han hadde en del henvendelser fra ungdom. Han sa at han skulle beholde CV og søknad hvis han fant ut at han hadde en jobb til meg. Dette gjaldt helgearbeid, fordi de faste medarbeiderne dekket hverdagene (Jeg kunne godt tenke meg å jobbe litt etter skolen).

De to andre avviste meg før jeg fikk sagt "Hei, jeg lurer på om du hadde noen ledige stillinger". Ingen ville beholde CVen og søknaden min engang :hmm:.

Er ikke så mange bedrifter jeg kan jobbe hos her heller. Her er en liste over bedriftene her i bygda. Tenkte jeg skulle ringe til Albert Fjeld A/S, de driver med trelast og har en liten butikk der de selger skruer, driller osv. Siden jeg ikke kan stå i kassa eller kjøre truck vet jeg ikke om de trenger noe annet. Men skal ringe (har møtt opp de andre stedene, men vet ikke om de trenger flere folk).

Se gjennom liste å kom med tips, hadde satt stor pris på det.

SuperSaxy

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

De hadde ingen ledige stillinger der heller :hm:

Er en stor bedrift som heter Wavin som ligger her. Tror de lager eller lagrer rør der, kan det være noe for en 14åring der?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...