Joachim_F Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Den kjente storstrategiserien får nytt tilskudd. Les hele saken Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ser fram til denne. Håper vi slipper å vente for lenge før en dato blir satt Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Da er årets spill 2013 annonsert, trist at det ikke får mer oppmerksomhet enn dette, men ihvertfall bra at gamer gidder å lage en sak om det. Gleder meg! 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Om vanilla-kvaliteten er på høgde med CK2 vert dette fort årets (strategi-)spel i 2013, ja. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 ENDELIG! EU3 begynner å bli litt utbrendt nå, selv med death&taxes modden Lenke til kommentar
GR Fenrir Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Paradox Interactive står bak de dypeste, mest historisk korrekte og ikke minst de aller mest avhengighetsdannende strategispillene noensinne, så jeg har god tro på at dette blir fantastisk. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Da er årets spill 2013 annonsert, trist at det ikke får mer oppmerksomhet enn dette, men ihvertfall bra at gamer gidder å lage en sak om det. Gleder meg! Det er nok for nisje til å kunne vinne en slik kåring, men jeg er helt enig! Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Frax_InnleggNO Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Paradox er bare best på strategispill. Så dette har høye forventninger oss meg. Gleder meg. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Paradox Interactive står bak de dypeste, mest historisk korrekte Jeg håper ikke du sikter til EU3, det har fått enorm kritikk for hvor historisk inkorrekt du starter i spillet Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Gleder meg! Har lagt igjen en del timer i EU1 og EU2. Ganske få i EU3 da, selv om jeg har det på steam. Må kanskje få gjort noe med det snart. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Om vanilla-kvaliteten er på høgde med CK2 vert dette fort årets (strategi-)spel i 2013, ja. Det ville det blitt, ja. For min del så er vel kanskje en del av konseptene i CK2 mer interessant enn de i EU3, men nå skjønner jeg ikke så veldig mye av EU3 pga det i mine øyne grusomme brukergrensesnittet, og forferdelige tutorials. Allikevel, siden CK2 gjør det meste fornuftig på brukergrensesnittssiden, og det går an å lære seg spillet sånn delvis gjennom tutorials, så kan det jo være håp. Lenke til kommentar
G Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 PÅ TIDE å oppfriske denne tråden, da spillet slippes i dag 1 år etter artikkelen ble laget, forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå