Dynasti Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Hei. Har nå nylig laget meg ny outlook.com konto og nå vil jeg flytte alle epostene som er på min gamle hotmail til outlook.com Hvordan gjør jeg dette? Tusen takk i forhånd! Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Kommer vel litt an på hvor mange det er. Videresending er vel en måte. Lenke til kommentar
Dynasti Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 er vel rundt 40 stk. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Er det ingen mulighet for å eksportere e-post til en fil, for så å importere denne filen igjen i den nye innboksen? Jeg har ikke brukt hotmail på mange år siden jeg oppdaget Gmail, men det burde da være en slik mulighet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Har man epostprogram som windows live mail så er det eksporteringsmuligheter, men med "kun" 40 mail så er det vel like greit å videresende. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Ser ikke så veldig fint ut med "VS:" foran alle e-postene da, samt at man får sitt eget navn i "fra"-feltet. Du kan jo konfigurere en IMAP-klient, laste ned all e-post, eksportere og importere i den nye innboksen via IMAP så mailen lastes opp til webgrensesnittet. Endret 13. august 2012 av TMB Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 IMAP ville funket knallfint, hadde det bare vært slik at Hotmail og Outlook.com støttet IMAP.. noe de ikke gjør. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Seriøst? Er det fremdeles 1995? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 outlook.com har da autmatisk flytting av eposter fra hotmail.com... mulig dette kun er en funksjon om du migrerer selve hotmail-kontoen din, men dette gikk automagisk for meg, og all mail som kommer inn til den gamle hotmail-adressen blir liggende i en egen mappe i outlook hvor også all gammel hotmail ligger Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Hotmail legges vel til som et alias i outlook.com. Det er jo ekspoerteringsmuligheter, men vet ikke om det brukes samme system elelr om man må eksportere og importere i samme program/system, dvs vet ikke om du kan eksportere fra wind. live mail og importere til hotmail.com. Mange som lurer på det samme om dagen. Lenke til kommentar
Dynasti Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Windows Essentials har ett mail klient til hotmail/outlook.com, der hadde de import/export muligheter så da er dette løst. Takk likevell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå