Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nye ørepropper til vanlig bruk

Konnis

Anbefalte innlegg

Etter at mine Bose In Ear ørepropper har tatt kvelden (pga kabelbrudd både i minijack og i venstre ørepropp) trenger jeg noen nye.

Jeg ønsker helst at øreproppene er rimelige, og ser for meg at noe rundt 400kr fra norsk nettbutikk er aktuelt. Jeg stiller ikke særlig store krav til lyden så lenge den ikke er skjærende eller noe slikt. For å ha en målestokk; jeg var veldig fornøyd med lyden i Bose-proppene.

Kriterier:

- Ikke fullstendig lydisolerende. Propper som fyller opp øret er noe jeg avskyr og dessverre må bruke akkurat nå

Jeg bruker for øyeblikket disse:

http://static.clickbd.com/global/classified/item_img/369004_0_original.jpg

og jeg hater virkelig følelsen av å ha dem i øret. Jeg blir nærmest sliten i øret etter en drøy halvtime. Bose sine føltes mye mer naturlige.

- Kablene til de individuelle proppene _skal_ være like lange. Det er lite jeg hater mer enn et headset hvor kabelen til høyre ørepropp er 3 ganger lengden til den venstre og man er nødt til å henge øreproppene rundt nakken for å ha det på riktig. Fysj.

Øreproppene vil kun brukes til musikk og jeg trenger ikke mikrofon eller noe slikt på dem. Ønsker også at de er av en nogenlunde grei kvalitet til tross for lav pris.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...