Hexafix Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Jeg skal lage en film og jeg skal være afrikaner eller mørk i huden og da trenger jeg sminke elns til å farge huden. Så da lurer jeg på om det er noen som har erfaring med dette som kan veilede meg litt. Takk! Endret 13. august 2012 av Hexafix Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Organisk/økologisk skopuss, brukt i over ett århundre Endret 13. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Denne finnes vel kanskje ikke i handelen lenger? 3 Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Denne finnes vel kanskje ikke i handelen lenger? Huff... dette er jo akkurat det jeg trenger.. Jeg må kunne gå med denne fargen i minst 2 døgn uten at det ser ut som sminke... Det må se bra ut over lang tid. Det er viktig. Eller hva med litt sånn lys brun aktig sånn at jeg kan se ut som en inder eller pakistaner? Det må heller ikke smitte over til klær og det må tåle at jeg svetter. Endret 13. august 2012 av Hexafix Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Jeg finner ikke noe på nett eller noen steder... Kanskje det er noen som vet noe nå? Vær så snill. Jeg trenger det før det blir for store avvik i tids skjemaet. Takk! Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 vær så snill å hjelp meg da? Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 EN liten oppdatering... Har kjøpt teater / film sminke, en vannbasert sminke som heter "Jester" eller "Eulenspiegel" Men jeg tror at jeg fikk feil utstyr til å påføre med. Fikk en slags rund fin grå svamp. De som jobba i butikken hadde ikke peiling og det har ikke jeg heller når det kommer til sminke. Ellers så er det en fin og fyldig farge som vil få meg til å se ut som en ekte mørkhudet person. Det er bare litt hardt å påføre den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå