FenrisC0de Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Ok, jeg kjører Windows XP Pro. og jeg har en hardisk på 120GB og en på 10GB men som jeg ikke bruker. okay, det siste året nå så har det skjedd mye rart, masse rare feilmeldinger, men som jeg ettervært lærte meg og fikse, men nå kommer toppen av kaka. etter jeg har installert windows Xp.. så går det kanskje 1-7dager også plutselig når jeg skal boote opp så kommer det "C:windowssystem32config is missing or corrupt. press R at the first setup screen on the windows Xp setup to try and repair that file. for det første, kan jeg ikke ta repair, og jeg må re-installere windows... etter uendelige mange re-installeringer av windows (kan serial keyen min utenatt for å si det sånn). Så fikk jeg en ide, jeg setter en den lille 10GB hardisken og kjører windows på den. ja, god ide. satt inn og formaterte den lille i forigårs, og nå fikk jeg "C:windowssystem32config is missing or corrupt press r.. blablabalba... nå er jeg ikke så sikker på om det er noe galt med hardisken lenger. men hva kan det da være? jeg har ringt rundt til diverse data butikker o.l men ingen vet råd. plz, jeg trenger hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå