Cepherit Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Hei! Er nå på utkikk etter et spill der jeg on kompis kan spille co-op. Det kan være omtrent alle typer spill, bare LAN co-op er mulig. Strategi, rollespill, FPS, alt! Men litt mer avanserte spill, som feks. Tropico eller The Guild er foretrukket! Vanlig Call of Duty-type FPS faller ikke i smak hos oss desverre! Takker for alle mulige forslag/svar! Lenke til kommentar
ST1ANN Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Nye Orcs must die! har visstnok co-op. Jeg koste meg skikkelig med 1-eren, men har ikke fått testet 2-eren enda Lenke til kommentar
LaxMan Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Klassiker og best i coop tester er Doom 3 med Open Coop mod. Kan kjøpes på steam Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Anbefaler Portal 2 og Orcs Must Die! 2 på det sterkeste. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Trine 2 er vel også fint Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Anbefaler på det sterkeste . Jeg kan også anbefale Age of Empires, , , , , , Worms og . Endret 15. august 2012 av Hafti Lenke til kommentar
pxK Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Synergy modden til Half life 2 var veldig morsomt å spille gjennom. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 anno 1440 exp har multiplayer, meget artig strategi spill Lenke til kommentar
LaxMan Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hadde et stort ønske engang om at Mini Ninjas kunne hatt Co-op. Det hadde vært sykt fett. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Anbefaler på det sterkeste . Jeg kan også anbefale Age of Empires, , , , , , Worms og . DayZ falt meg aldri i smak, kanskje nettopp fordi jeg har spilt alene. Skal prøve å få han til å kjøpe ARMA 2-bundlen. Age of Empires, Age of Mythology og Battle for Middle Earth har vi nok gått lei av. Har spillt i over 3 år på LS:RP (server) i GTA SA-MP. Kom til det stadiet der jeg har blitt altfor rik og suksessful. Dermed har jeg blitt lei, selv om jeg forsatt sjekker inn av og til! Så DayZ er vel det neste vi skal teste ut! Takk for tips alle sammen! Endret 16. august 2012 av Cepherit Lenke til kommentar
RIP Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 http://www.co-optimus.com/system.php?id=4&sort=releasedate&direction=ASC der får du en grei oversikt over nye coopspill. Greit når man trenger noe nytt og ukjent å kose seg med Lenke til kommentar
igxx Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hva med: Fm12 Portal 2 Orc must die 2 farming simulator 2012 saints row the third Borderlands er sikkert mange flere men kommer akuratt på dem nå xD Lenke til kommentar
MDD Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Orcs Must Die 2 er iallefall brilliant i singleplayer, så det er sannsynligvis enda et hakk fetere i coop. Ellers er jo Dungeon Defenders mildt sagt genialt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå