Gjest Slettet-2WM5Wj Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Hei! Jeg har java 7u5 installert på pcen, men når jeg må bruke java står det at jeg må installere det først. Har prøvd å installere java på nytt uten å slette, men får da denne beskjeden: "Installation failed. The wizard was interrupted before java 7 update 5 could be completely installed." Dette har sikkert noe å gjør med at jeg ikke har fått fjernet det jeg allerede har på maskinen. Har prøvd å avinstallere, men får bare opp en dialogboks om at den samler informasjon, og så forsvinner den og java forblir på pcen. Har prøvd i safe mode også.. Noen som har tips til hvordan jeg kan få fjernet java/installert den nye oppdateringen på nytt? Bruker forresten chrome, men det funker heller ikke på internet explorer. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg har samme problemet på min bærbar. Har gjort alt du nevnte bortsett fra safe mode, har også prøvd mange forskjellige nettlesere. Utrolig irriterende siden nettbanken ikke funker uten java. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2WM5Wj Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Ja, det var nettbanken jeg også slet med.. Lastet nettopp ned Revo Uninstaller og slettet java gjennom den. Da var det bare å laste ned java på nytt igjen, og nå funker det. Du kan prøve det! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Det skal testes! Takk for tipset. Edit: Det funket. Endret 12. august 2012 av Naiits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg