Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Noe som er i ferd må i gå i stykker?

Anbefalte innlegg

Heisann. I dag kom jeg hjem til noe merkelige greier. Jeg gikk fra maskinen når den var på, og som vanlig slår den seg av etter noen timer (Hvilemodus). Det merkelige var når jeg prøvde å slå den på igjen som vanlig, da går maskinen på, men tastatur, skjerm, og mus reagerer ikke. Prøvde å svenskeknappe av maskinen og prøve igjen, men problemet vedvarte. Tok så ut skjerm, tastatur, og mus, men problemet var det samme.

Satt så alt i igjen, koblet strømmen i fra maskinen, satte dette i igjen og denne gangen virket det. Det merkelige som skjedde nå var at når jeg slo maskinen på igjen så gikk den igjennom noen sekvenser der noe av det tilkoblede virket, men det RSet seg selv en del ganger, og jeg fikk ikke noen log-in, men den gikk rett til skrivebordet, og så kunne jeg ta opp igjen og forsette som vanlig.

Er det noe som er i ferd med å bli ødelagt, eller er det bare slik Windows 7 er, og jeg har ikke lært meg helt vanene til OSet enda? Maskinen er gammel, og alle delene er fra 2008.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så når du slo helt av maskinen med "svenskeknappen" og prøvde å starte den opp igjen på nytt så tok det flere forsøk før du fikk liv i den?

Da er det mye som tyder på at det er noe galt med hardwaren vil nå jeg påstå.

Sannsynligvis kan det stå mellom Strømforsyning eller hovedkort , gi oss litt spesifikasjoner på maskinen så kan vi hjelpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...