smas190 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Skjermkabelen min er helt bak mål.. må sitte 10-15min å vri kabelen hit å dit inntil jeg treffer en bestemt stilling der jeg må legge den under press for å holde seg slik (ellers blir skjermen: Svart, Rosa, Rød eller blå. Uten å vri er den rød, inntil i går da jeg sikkert vred for mye.. den ble Svart som 'default' ) uansett.. er det en standard på fargene på lederne inne i kabelen? jeg sitter med en avkuttet skjermkabel her.. og tenker å kutte av min å lodde på denne her.. men litt synd hvis fargene ikke stemmer.. en fungerede skjerm rett ut vindu liksom.. gidder ikke å levere den inn å sitte noen uker uten skjerm heller da.. (nei, det går ikke an å ta den løs fra skjermen, den er fastmontert) det er 3tjukke, (grønt, rød, blå) og 6 tynne ledere.. eneste spm er.. er alle kabler like? (universell standard) Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 fant den faktisk her.. http://www.ltkcable.com/LTK_p_2919.htm da er det nok en standard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå