Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Homsemiklene der kan få kjøre anal om de vil. Men da skal jeg ha ekstra tillegg for tort og svie. Jeg har hemoroider. 2 Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Vel blod inneholder mye jern som er bra for muskler, bitches luv muscles. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Homsemiklene der kan få kjøre anal om de vil. Men da skal jeg ha ekstra tillegg for tort og svie. Jeg har hemoroider. Ro ned nå, din fittemikkel. Du kan få herpes, vet du. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=UYSqoy94uG8&list=PL70E1F902436F6ED7&index=17&feature=plpp_video Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Vel blod inneholder mye jern som er bra for muskler, bitches luv muscles. Hva har vi sagt om å putte poteter oppi din anus? Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Ro ned nå, din fittemikkel. Du kan få herpes, vet du. Jeg har allerede herpes, på alle fire lepper. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 All mat som går inn i anus, kommer ut av munnen som avføring. Det lærte jeg på South Park! Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 All mat som går inn i anus, kommer ut av munnen som avføring. Det lærte jeg på South Park! Derfor det er så mange jenter som plutselig gulper opp sæd en gang i blant. Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Hva har vi sagt om å putte poteter oppi din anus? Dette Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Ro ned nå, din fittemikkel. Du kan få herpes, vet du. Jeg har allerede herpes, på alle fire lepper. Vil du også ha klamydia? I can deliver. Hva har vi sagt om å putte poteter oppi din anus? Dette Ja nettop, derfor må du slutte med det kjære deg Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 All mat som går inn i anus, kommer ut av munnen som avføring. Det lærte jeg på South Park! Derfor det er så mange jenter som plutselig gulper opp sæd en gang i blant. You got it, bro Kjeften er et felleshøl. Det som går inn anus kommer ut i fast form, og det som går inn vagina, kommer ut flytende Ro ned nå, din fittemikkel. Du kan få herpes, vet du. Jeg har allerede herpes, på alle fire lepper. Vil du også ha klamydia? I can deliver. Årets beste sjekketriks, det der! Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 All mat som går inn i anus, kommer ut av munnen som avføring. Det lærte jeg på South Park! Derfor det er så mange jenter som plutselig gulper opp sæd en gang i blant. You got it, bro Kjeften er et felleshøl. Det som går inn anus kommer ut i fast form, og det som går inn vagina, kommer ut flytende Ro ned nå, din fittemikkel. Du kan få herpes, vet du. Jeg har allerede herpes, på alle fire lepper. Vil du også ha klamydia? I can deliver. Årets beste sjekketriks, det der! Jeg har lært mer om sex av dere enn av den såkalte seksualundervisningen på skolen Keep it coming! Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Klamydia har jeg, det fikk jeg av onkel i tredje klasse. Ja, keep it cumming Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Nå går jeg og legger henger meg. See you on the other side! Ja, keep it cumming I'll let it rain over you! edit: Don't forget protection! Umbrella Endret 12. august 2012 av r2d290 waits for Obi-Wan Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 My new pick up line Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Nå går jeg og legger henger meg. See you on the other side! Ja, keep it cumming I'll let it rain over you! edit: Don't forget protection! Umbrella Tenker du på denne (spoiler): Forresten jeg føler meg enn klar nok for litt action, må jo prøve ut de nye kunnskapene mine, så boil in bag ris hvis dette stedet er et kjøttmarked, må du være indrefileten. Endret 12. august 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Hva synes trådstarter om ass-to-mouth, forresten? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Beibi hvis du var en burger på McDonald's, ville du hete McDeilig. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Umberella...ella....ella.... Du er en god forumveileder r2d290. Du veileder meg hvordan å ha trygg spermete sex aww McDeilig Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Umberella...ella....ella.... Du er en god forumveileder r2d290. Du veileder meg hvordan å ha trygg spermete sex Hva synes du om mine nye sjekketriks? Sjarmerende ikkesant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå