sykkeliten Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Finnes det noen som har en så hvit kuk? Nå har ikkejeg sett en albino naken,men det der var en albinokuk. Litt småpervo: jeg er så kåt at ....hjælp! Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 fittesprekken min klør Så min mentor, hva er det den klør etter? Lenke til kommentar
Superby Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Er han snauklipt og?, gidd å vær så frekk da, de er jo faktisk 37/40cm i omkrets avhengig av slapp/pump. Edit: har dog ganske høye biceps/tricepsfester så ser ganske forskjellig ut avhengig av tskjorte-valg. tipper på 20/18 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 tipper på 20/18 Ser ikke hvorfor du gidder og irritere deg, som 15/16'åring vet jeg at du er en skinnehboy og, så hvorfor hate på en litt mindre? skinnehboy som briefer litt? Lenke til kommentar
Superby Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ser ikke hvorfor du gidder og irritere deg, som 15/16'åring vet jeg at du er en skinnehboy og, så hvorfor hate på en litt mindre? skinnehboy som briefer litt? hvis du hadde møtt han hadde du skjønt hva jeg mener. off topic.. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Har jeg havnet i den mørke gaten til diskusjon .no Boil in bag er gate hora og ThaHoward er den desperate gutten på leting etter et skamfullt skittent knull . Haha keep em comming Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 hvis du hadde møtt han hadde du skjønt hva jeg mener. off topic.. Ser ikke hvordan noe kan bli off topic i tråden her, rådet mitt vil være og vente til riktige situasjon og bare hiv han ned i bakken, kneble han og vise hvem som er sjefen. Da slutter han nok og leke faen te feskar forran deg iallefall. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Det er godt og vite at det er andre vanlige folk her på Diskusjon .No Folk er alt for hengt oppi seriøse komentarer og logikk, jeg logget på her for og skrive det som kom ut av tankene mine, de ble fort ødelagt, keep it sexy boil in bag, Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Litt småpervo: jeg er så kåt at ....hjælp! Ja, du hadde nok likt å hatt den albinokjeppen i svelget sammen med en sekk med store baller hvor du sikler fælt med støyende gurglelyder. Endret 7. september 2012 av dicktator Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Litt småpervo: jeg er så kåt at ....hjælp! Ja, du hadde nok likt å hatt den albinokjeppen i svelget sammen med en sekk med store baller hvor du sikler fælt med støyende gurglelyder. Med ett nick som dick-ta-tor så er det nok heller du som vil ha raspet opp halsen så det høres ut som om du røyker 40 rullings om dagen. Forøvrig imponert over at du klarer å skrive med bare en hånd på tastaturet. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Nå kasta jeg just bort en halv arbeidsdag for å lese gjennom denne fordømrade tulletråden. Og fordi jeg måtte sitte på ræva så lenge ble jeg så svett der bak at det ble merke på stolen. Godt den skal tilbake til eieren snart. Endret 27. november 2012 av jonlem Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Skjønner ikke hvorfor du orket... Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Det er mulig jeg er sjuk, men det var faktisk litt morsomt. Men ikke si det til noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå