Boil-in-bag-ris Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 fittesprekken min klør Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Nei, se hvem som kom tilbake med halen mellom beina. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Ja noen må jo redde tråden fra å bli molestert av lame nørdy turds! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Jammen det er bra. Du har fått noen spørsmål i mattråden også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 fittesprekken min klør Har du prøvd å smøre med Klotrimazol? Som regel er det bare en soppinfeksjon. 2 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 fittesprekken min klør Kjør på med desinfeksjonsmiddel,kommer sikkert av at du har brukt/misbrukt den for mye. Sikkert noen som stiller opp med en lang kløpinne hvis du spør pent. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 fittesprekken min klør Har du prøvd å smøre med Klotrimazol? Som regel er det bare en soppinfeksjon. Eller AIDS. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Har jeg havnet i den mørke gaten til diskusjon .no Boil in bag er gate hora og ThaHoward er den desperate gutten på leting etter et skamfullt skittent knull . Haha keep em comming 3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Har jeg havnet i den mørke gaten til diskusjon .no Boil in bag er gate hora og ThaHoward er den desperate gutten på leting etter et skamfullt skittent knull . Haha keep em comming Bare synd du kom ett par uker for seint Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 fittesprekken min klør Det kan være de første små melketennene som sier fra at de vil ut - du kan forsøke å roe ned glufsa di med ett knekkebrød. Det har jeg hørt at kan avhjelpe slik infernalsk kløe. Lykke til med nordkjosbotn Lenke til kommentar
Superby Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 har en stygg kar på skolen som leker biff, men omkretsen på armene hans er like langt som lengden på 2 fluefitte hår! fack that retardfucker! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Vennligst ikke del med oss din tiltrekning av fluefitter. Vi har ingen interesse av å vite hvorvidt fluer har fitte eller ei. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) har en stygg kar på skolen som leker biff, men omkretsen på armene hans er like langt som lengden på 2 fluefitte hår! fack that retardfucker! Er han snauklipt og?, gidd å vær så frekk da, de er jo faktisk 37/40cm i omkrets avhengig av slapp/pump. Edit: har dog ganske høye biceps/tricepsfester så ser ganske forskjellig ut avhengig av tskjorte-valg. Endret 5. september 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 jeg knulla fingern min til morran idag, men hadde rift i neglen så et tre uker gammalt foster hang seg fast mens jeg holdt på. Gadd ikke slutte bare pga det. Jean-Claude van DAMN!!, for no sølete onanering. 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Damn den fantasien din Em. Du burde begynne å skrive romantiske noveller aka girlpr0n. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hva synes dere om denne T-skjorten? Har tenkt å kjøpe den. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Kom forresten over en noe... interessant historie fra en som tilhører det motsatte kjønn: "Ifjor sommer sugde jeg min 17 år gamle nevø mens hans foreldre og min mann satt på balkongen over oss uten å ane hva som foregikk. Det skjedde på deres hytte. Jeg skulle bare ned i underetasjen for å hente en flaske vin da jeg oppdaget ham sittende og kose med seg selv på terrassen utenfor. Han ble forskrettet over å bli tatt på fersken. Ingen av oss sa et ord. Hvordan og hvorfor det skjedde, vet jeg ikke. Men plutselig satt jeg på huk med pikken hans i munnen. Det hele var over på to-tre minutter. Jeg svelget alt sammen, noe jeg ellers aldri gjør. Reiste meg og gikk derfra uten å si noe som helst, hentet vinen og gikk opp til de andre. Har møtt ham flere ganger siden. Verken han eller jeg har på noen måte gitt uttrykk overfor hverandre om det som skjedde. Det kommer vi nok aldri til å gjøre heller." Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 De av oss som er voksne og har arbeid, kjøper ikke slikt tull. Vi sparer pengene våre til viktigere ting, dates med jenter. Kom forresten over en noe... interessant historie fra en som tilhører det motsatte kjønn: Du må slutte å henge på Kvinneguiden. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Finnes det noen som har en så hvit kuk? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) De av oss som er voksne og har arbeid, kjøper ikke slikt tull. Vi sparer pengene våre til viktigere ting, dates med jenter. Kom forresten over en noe... interessant historie fra en som tilhører det motsatte kjønn: Du må slutte å henge på Kvinneguiden. Tss, og det sier du? Sier bare én ting: Mye godt runkemateriale der! PS: Ja jeg er så klein som mulig, jeg er ikke sånn til vanlig, så vennligst ikke kom å klag på at jeg er for kåt igjen. Endret 6. september 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå