Slimda Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Nei. Fordi jeg er LEI. Du virker litt bitter. Hva med å starte en seriøs diskusjon, og ignorerer plussene? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Nei. Fordi jeg er LEI. Hvem trenger kvinneguiden når jeg har nok av sytete kvinnemenn her. Næmmen awww se på eleNef blir tomla opp av de andre horny gutteguttene her da, Er det deilig med fem tomler oppi rompa eleNef? mmmm penetrering Et ord. Taper. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Nei. Fordi jeg er LEI. Hvem trenger kvinneguiden når jeg har nok av sytete kvinnemenn her. Næmmen awww se på eleNef blir tomla opp av de andre horny gutteguttene her da, Er det deilig med fem tomler oppi rompa eleNef? mmmm penetrering Velkommen tilbake Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Kurio, MWHAAAAAAA MWHAAAAAAAAAAAAA UUUUUUUÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Slimda, seriøs diskusjon? why? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Er det noen av kvinnene her som noen gang har hatt en orgasmefødsel? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Er det noen av kvinnene her som noen gang har hatt en orgasmefødsel? Dont feed fist the troll. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Er det noen av kvinnene her som noen gang har hatt en orgasmefødsel? Ja har du det? Uansett prøvde å være seriøs igjen, funka ikke så godt etter som det virker som at de fleste på en eller annen måte føler seg fornærmet siden jeg er så "klein". Får vel fortsette å være klein nå som grunnleggeren av tråden her er tilbake! (Og det er jeg i grunn glad for ) Og ja, hvem trenger å henge på kvinneguiden når man har så mange små jentunger her? Må være på ekstra vakt når jeg er fest sånn at jeg ikke tar feil av gutter og jenter. Forresten boil in bag, jeg leste på VG at kvinner føler at menn er for femi, stemmer dette? Endret 22. august 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Slimda, seriøs diskusjon? why? Fordi det er gøy, og det stimulerer hjerneaktivitet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hadde jeg vært en asiatisk bitch, så kunne jeg vel det Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hadde jeg vært en asiatisk bitch, så kunne jeg vel det Du kan jo alltids dra til Thailand Har hørt om mange som har gått på en smell der, du kan sikkert ble en av horene 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 ThaHoward, ja den artikkelen kom som bestilt! Slimda, de som vil ha seriøs diskusjon kan jo gå ut i resten av forumet eller evt lage sin egen tråd. I pervotråden med tags "troll, trolling, trololololol" så er ikke det en prioritet, Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Vel jeg liker å se på meg selv som mannlig, men ser jo her (og på skolen og egentlig) at mange er ganske... pussyfied.. Så kanskje jeg også er en av dem Endret 22. august 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Slimda, de som vil ha seriøs diskusjon kan jo gå ut i resten av forumet eller evt lage sin egen tråd. I pervotråden med tags "troll, trolling, trololololol" så er ikke det en prioritet, Tenkte mer på at du deltok i diskusjoner uten å "fly i flint" fordi folk er uenig med deg Ikke i denne tråden, men andre. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Vel nå er det ingen mr. Nice Guy lenger: Sleng deg over tastaturet og ta imot kabelen min, kjerring! Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Det er faktisk jævelig kleint å ikke skjønne at folk spiller med på "leken" (som knapt kan kalles en lek). Du suger Boil. 6 Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hmmmm Pessfett eller Blodfett? Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Liker du best store eller små pupper? 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hvorfor er du så keen på meg Raw? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det er bare til å droppe den "forumforelskelsen" - Det finnes ingen fremtid for den. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det er bare til å droppe den "forumforelskelsen" - Det finnes ingen fremtid for den. Jo, det finnes en fremtid for den i mine drømmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå