Boil-in-bag-ris Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Jeg kan godt fylle opp et hull eller to hvis det er nødvendig. Ja takk Jeg har tre hull som trengs påfyll, er du keen? Foill tank ja! Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 jeg har aldri snakket om gutter, ei heller reinsdyr,,, det er faktisk du som tenker i de banene der! Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Jeg kan godt fylle opp et hull eller to hvis det er nødvendig. Ja takk Jeg har tre hull som trengs påfyll, er du keen? Foill tank ja! Bare legg deg ned, sprik med beina og dyrk min penis Så skal jeg stå for å fylle alle hullene dine. Endret 19. august 2012 av ThaHoward 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hva, er den så liten at den trenger å gro? Ta heller kontakt med mannfolk som er ferdigvokst. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg lover dere all. Dette er BIGS. Her sitter "hun". Jeg sværger, dette er henne. 2 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hva, er den så liten at den trenger å gro? Ta heller kontakt med mannfolk som er ferdigvokst. Det har jeg aldri sagt noe om. Jeg er mer enn stor nok, så tar det bare som et kompliment at jeg kan bli enda større igjen! Lenke til kommentar
Utah Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nå erre fullt av folk her igjen hva faen! Gå å ronk barn, det er ikke mer å se her annet enn horunger som ikke eier humor hvis det ikke handler om svenske dansken og norsken. Kurio, det ser helt latterlig ut når du skriver /cry. NERD Dårlig humor? Det er bare det at ikke alle her inne oppfører seg som 12 åringer som nettopp har lært seg en del om sex, og synest det er utrolig morsomt å vitse om det. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 jeg har aldri snakket om gutter, ei heller reinsdyr,,, det er faktisk du som tenker i de banene der! Ja der ser du hvordan det er når andre finner på definisjoner om dine intensjoner og sexliv. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Dårlig humor? Det er bare det at ikke alle her inne oppfører seg som 12 åringer som nettopp har lært seg en del om sex, og synest det er utrolig morsomt å vitse om det. Virkelig? Det var nettopp dette jeg fikk inntrykk av etter å ha lest denne tråden... Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 (endret) ThaHoward: SLAFS!! Zoku, ta også få den spermfylte jizz tilsølte pedomisbrukte ræva di vekk herfra hvis du er så jævla moden. Du er bare ALTFOR GOD FOR DENNE TRÅDEN ASSA! Endret 19. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 ThaHoward: SLAFS!! Er dét lyden av kjønnsleppene dine? 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Ja, de er klare og våte Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Vel jeg skal dusje nå, så du får to valg: Hopp inn med meg eller vent på meg i senga. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Blir med i dusjen. Oppover veggen våt sex Lenke til kommentar
Utah Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 ThaHoward: SLAFS!! Zoku, ta også få den spermfylte jizz tilsølte pedomisbrukte ræva di vekk herfra hvis du er så jævla moden. Du er bare ALTFOR GOD FOR DENNE TRÅDEN ASSA! Jeg mener bare at det blir for dumt å si.. Tja, det du kalte meg f.eks, selv om det er en ''pervers'' tråd. Det blir også teit når det er TS som omtrent er den eneste som skriver perverse ting i tråden Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Vel ja, jo våtere jo bedre, you are mine now baby. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Og... Der ble det for kleint, *si opp abonnement på tråden* 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det ble for mye for deg, ble snakk om sex og sånn! Sex er skummelt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nei, det er bare så barnslig at det blir pinlig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå