m0ffe Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nants ingonyama bagithi Baba Sithi uhm ingonyama btw, skype? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 dra ut? hva er det for'no? ps: du er obv ikke nordfra Å jeg skjønner, oss som ikke har sosial angst pleier å dra på forskjellige sosiale sammenkomster Og nei jeg har aldri påstått at jeg er nordfra, og vel jeg er glad for det. Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nants ingonyama bagithi Baba Sithi uhm ingonyama btw, skype? benjamin.engeset96 Bring the trolling on. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 btw, skype? Og du beskylder meg for å prøve å komme til sengs med TS? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det er kanskje noe av et hyggeligste noen har sagt til meg denne uka! Tusen takk! Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det er kanskje noe av et hyggeligste noen har sagt til meg denne uka! Tusen takk! ja, for en ensom sjel er det vel trivelig og bli snakket til som endel av en gjeng. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Jeg sitter bare og fingrer og ser på jeg nå. faen nå fikk jeg fittejuice over hele tastaturet. Antastet tastatur. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det er kanskje noe av et hyggeligste noen har sagt til meg denne uka! Tusen takk! ja, for en ensom sjel er det vel trivelig og bli snakket til som endel av en gjeng. Du skulle bare visst. Jeg tør iallefall å gå ut av mitt eget hus da Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Dette var jo interessant. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det er kanskje noe av et hyggeligste noen har sagt til meg denne uka! Tusen takk! ja, for en ensom sjel er det vel trivelig og bli snakket til som endel av en gjeng. Du skulle bare visst. Jeg tør iallefall å gå ut av mitt eget hus da vi har slått sammen lavoene men naboene så trenger ikke å gå ut Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg sitter bare og fingrer og ser på jeg nå. faen nå fikk jeg fittejuice over hele tastaturet. Antastet tastatur. Jeg kan godt fylle opp et hull eller to hvis det er nødvendig. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Dette var jo interessant. så ha deg til helvette ut herifra! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 så ha deg til helvette ut herifra! Skjønner ikke hvorfor du tolket det sarkastisk... Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det er kanskje noe av et hyggeligste noen har sagt til meg denne uka! Tusen takk! ja, for en ensom sjel er det vel trivelig og bli snakket til som endel av en gjeng. Du skulle bare visst. Jeg tør iallefall å gå ut av mitt eget hus da vi har slått sammen lavoene men naboene så trenger ikke å gå ut Ikke noe er som å ha rompiskompiser? Vel det er iallefall bra at du har evolusjonert deg fra å pule reinsdyr til gutter da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå