Utah Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Avslørt, som troll? LOL Det ble jeg avslørt som første dagen din lille penisring. Nei. Lisa. Skjønner du nå? Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Kurio, i en ideell verden så hadde mora di fått deg spraya utover i trynet istedet for oppi horehølet sitt. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) I og med at Kurio mest sannsyneligvis bare var en sædcelle, blir det feil å formulere seg slik. Mer greit å si: Han og søsknene sine. Og kan du forklare meg ordet ''horehøl'' ? Endret 19. august 2012 av Zoku Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Stop feeding the attention whore ... *KREMT* ... Troll... 4 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 ...... Du er sikkert kjempegøy å ha med i bilen på langtur. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg fødte en bæsj. Den skal hete Simba. Alle møtes ved fjellklippen senere idag der den skal løftes opp foran alle og hylles. NAAAAAAAAAAZEGWENYABABASIBIBIASIBIBO nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sevenyaaa babanichibaba naaaaaaaaaaaaaaaa sevenyaaaaa baba kalalakiishiyamoe Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Kurio, i en ideell verden så hadde mora di fått deg spraya utover i trynet istedet for oppi horehølet sitt. Sier den dumme blondinen? Du er så dum at du ikke skjønner at du blir automatisk smart om du farger til det brukt. Du er en tøs, vet du det. Du er ikke kul. Bare en liten stusselig kvinne som ikke har noe å gjøre. Fuck deg. /cry I og med at Kurio mest sannsyneligvis bare var en sædcelle, blir det feil å formulere seg slik. Mer greit å si: Han og søsknene sine. Og kan du forklare meg ordet ''horehøl'' ? Nettopp. Hun er bare stygg, stakkars leieboere. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Nå erre fullt av folk her igjen hva faen! Gå å ronk barn, det er ikke mer å se her annet enn horunger som ikke eier humor hvis det ikke handler om svenske dansken og norsken. Kurio, det ser helt latterlig ut når du skriver /cry. NERD 1 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nå erre fullt av folk her igjen hva faen! Gå å ronk barn, det er ikke mer å se her annet enn horunger som ikke eier humor hvis det ikke handler om svenske dansken og norsken. Du som er hore her da. Du er trossalt den dummeste personen på diskusjon. Du er sikkert så stygg at ingen vil pule deg. Haw haw. /cry Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nå erre fullt av folk her igjen hva faen! Gå å ronk barn, det er ikke mer å se her annet enn horunger som ikke eier humor hvis det ikke handler om svenske dansken og norsken. Kurio, det ser helt latterlig ut når du skriver /cry. NERD Nants ingonyama bagithi Baba Sithi uhm ingonyama Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hva er forskjellen mellom mensen og utflod? Smaken Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nå erre fullt av folk her igjen hva faen! Gå å ronk barn, det er ikke mer å se her annet enn horunger som ikke eier humor hvis det ikke handler om svenske dansken og norsken. Kurio, det ser helt latterlig ut når du skriver /cry. NERD Hold kjeft fittetryne. Jævla billig kæbe som man finner på loppis på Grønnland. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nå erre fullt av folk her igjen hva faen! Gå å ronk barn, det er ikke mer å se her annet enn horunger som ikke eier humor hvis det ikke handler om svenske dansken og norsken. Du som er hore her da. Du er trossalt den dummeste personen på diskusjon. Du er sikkert så stygg at ingen vil pule deg. Haw haw. /cry Og hva vet du om det? Du er sikkert bare bitter over at ingen vil ha deg Nå erre fullt av folk her igjen hva faen! Gå å ronk barn, det er ikke mer å se her annet enn horunger som ikke eier humor hvis det ikke handler om svenske dansken og norsken. Kurio, det ser helt latterlig ut når du skriver /cry. NERD Hold kjeft fittetryne. Jævla billig kæbe som man finner på loppis på Grønnland. Appropo billig, er nok bedre å dra til Reperbahn i Hamburg eller Red Light District. 2 Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nå erre fullt av folk her igjen hva faen! Gå å ronk barn, det er ikke mer å se her annet enn horunger som ikke eier humor hvis det ikke handler om svenske dansken og norsken. Du som er hore her da. Du er trossalt den dummeste personen på diskusjon. Du er sikkert så stygg at ingen vil pule deg. Haw haw. /cry Og hva vet du om det? Du er sikkert bare bitter over at ingen vil ha deg Hvorfor i fan skal du beskytte henne hele tiden? Tror du ikke hun greier det fint selv? Om du er ute etter fitte har du større sjanse på nakenprat Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Og hva med dere rompisene her a?? Dere knuller hverandre jo i ræva så fort dere får sjans og beskytter hverandre som bare faen. Også skal dere bli hårsåre i rævhåra bare fordi jeg har EN som ikke syter og klager mot/på meg? FUCK OFF DERE SOM KLAGER! Endret 19. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Ja rapporter meg da. Det er mange trigger happy sladrehanker her. I en tråd jeg lagde som det står som overskrift at insults kan forekomme og man går inn på eget ansvar. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) du må nokk komme med noe saftigere om du skal skremme vekk en sjarkfeskar fra nord.. Endret 19. august 2012 av m0ffe Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nå erre fullt av folk her igjen hva faen! Gå å ronk barn, det er ikke mer å se her annet enn horunger som ikke eier humor hvis det ikke handler om svenske dansken og norsken. Du som er hore her da. Du er trossalt den dummeste personen på diskusjon. Du er sikkert så stygg at ingen vil pule deg. Haw haw. /cry Og hva vet du om det? Du er sikkert bare bitter over at ingen vil ha deg Hvorfor i fan skal du beskytte henne hele tiden? Tror du ikke hun greier det fint selv? Om du er ute etter fitte har du større sjanse på nakenprat Å så fordi at jeg "beskytter" henne så er jeg automatisk ute etter å komme meg mellom beina hennes? ( ) Hun greier seg sikkert fint selv, men jeg kan vel få lov til å bli med på leken forde? Nei er jeg "ute etter fitte" er det større sjanse for å få det hvis man drar ut på fest. du må nokk komme med noe saftigere om du skal skremme vekk en sjarkfeskar fra nord.. Æ skal fette meg drepe alle reinsdyran dine, din forbannade tullpeis!! Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Nå erre fullt av folk her igjen hva faen! Gå å ronk barn, det er ikke mer å se her annet enn horunger som ikke eier humor hvis det ikke handler om svenske dansken og norsken. Du som er hore her da. Du er trossalt den dummeste personen på diskusjon. Du er sikkert så stygg at ingen vil pule deg. Haw haw. /cry Og hva vet du om det? Du er sikkert bare bitter over at ingen vil ha deg Hvorfor i fan skal du beskytte henne hele tiden? Tror du ikke hun greier det fint selv? Om du er ute etter fitte har du større sjanse på nakenprat Å så fordi at jeg "beskytter" henne så er jeg automatisk ute etter å komme meg mellom beina hennes? ( ) Hun greier seg sikkert fint selv, men jeg kan vel få lov til å bli med på leken forde? Nei er jeg "ute etter fitte" er det større sjanse for å få det hvis man drar ut på fest. du må nokk komme med noe saftigere om du skal skremme vekk en sjarkfeskar fra nord.. Æ skal fette meg drepe alle reinsdyran dine, din forbannade tullpeis!! dra ut? hva er det for'no? ps: du er obv ikke nordfra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå