p3rdurabo Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hvorfor kaller de deg RAW boil in bag? What ies thies? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 For en løgnaktig slut La oss finne henne og piske hu. Dere er sikkert sånne som tror på dama deres når ho sier ho bare har pult 3 stk. På en gang kanskje. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Dere tror på for mye. Hæ?, nå sa vi jo nettopp at vi ikke trodde på deg. Edit; Hvorfor kaller de deg RAW boil in bag? What ies thies? Fordi hu er hardcore raw-veganer. Endret 19. august 2012 av Primer4 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 p3rdurabo, fordi jeg er jævlig RÅ! Helt sant, HELT SANT! Næmmen Primer4, jeg mente jo at dere må ikke tro på wikipedia. Det er jeg som er sannheten og livet. Sexlivet. På en gang kanskje. MMMF Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 (endret) ååå herreguuuud jeg glemte å fortelle dere vennene mine her om noe såå innmari flaut som skjedde istad assa!!! Venninna mi bare "kan jeg låne dusjen eller?" og jeg bare "ja!" Og så bare lå det et 3 uker gammelt foster i sluket der som jeg hadde glemt å spyle vekk fra morgendusjen min! KLEINT assa!! Endret 19. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 MMMF Du skulle bare visst hvor mye det tenner meg Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Ikke så mye som det tenner meg skal jeg si deg... Lenke til kommentar
p3rdurabo Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Bare jeg som måtte google MMMF ? *flau* Edit: det betyr Merrit Mountain Music Festival forresten.. Endret 19. august 2012 av p3rdurabo Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 MMMF Du skulle bare visst hvor mye det tenner meg Er det ett sømmelig utsagn fra en moderator da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Er det ett sømmelig utsagn fra en moderator da? Det er et ikke-offisielt utsagn. Vi har lov til å poste som brukere også.Som regel vil det være veldig enkelt å forstå når vi poster i offisiell modus. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Primer4: Her er det sømmelig å være usømmelig. La meg bli kåt her a... Lenke til kommentar
settings Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 denne tråden var jo ille, snillere en DNFK vil jeg påstå. gleder meg til riskokeren kan lære å ikke overdrive så mye i tittler osv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Det er litt morsomt at denne "pervotråden" egentlig ikke er pervo i det hele tatt. Bare fjortisnivå. Jeg vil ha reellle pervosaker på banen. Har dere ikke noen syke fetisjer eller noe? Og, nei, jeg mener ikke personaen dere påtar dere på internett. Jeg mener reelle perversjoner. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Nå ble jeg tørr igjen.. wow, for et foreplay. Lenke til kommentar
p3rdurabo Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Jeg har alltid hatt en ting for BSDM men aldri turt å prøve det, true story! Endret 19. august 2012 av p3rdurabo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg har alltid hatt en ting for BSDM men aldri turt å prøve det, true story! Hva er det egentlig som stopper deg? Har du ingen partner eller tør du ikke ta det opp med den partneren du har? Lenke til kommentar
p3rdurabo Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jo og vi har ett utrolig bra sexliv så det kommer nok på banen når jeg klarer å fatte motet Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 (endret) GREIT! Jeg får bare pepper for den tråden her at den ikke er god nok, jeg får forandre topic da til "littegrann snakk om kjønnsorganer og sånne ting" Er det det dere vil?? Min fantasi er forresten to eller fler mannfolk samtidig som bruker meg hardt. Så jeg hverken kan gå eller sitte på en uke etterpå. Endret 19. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå