r2d290 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Denne tråden er drittulovlig og burde derfor stenges. And so is your face! 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Denne tråden er drittulovlig og burde derfor stenges. du er sikkert morsom å feste med Og du er sikkert en sarkastisk person. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 69 NICE! She (you?) was like :O and I was like so we 69'ed Lenke til kommentar
me1 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Man må jo pule termos med grøt i! Ftw Denne tråden er drittulovlig og burde derfor stenges. du er sikkert morsom å feste med Og du er sikkert en sarkastisk person. jepp Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Men helt ærlig gutter, hva er best? 1. Høyre hånd med spenol eller spytt 2. Vaginal penetrasjon 3. Anal violation 4. Fleshlight 5. Blåst opp dokke Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Som jeg pleier å si til mine kjære jenter som ikke vet hva de skal ta på seg: Hvorfor kle på seg når du kan gå rundt naken? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Dette blir for grovt for meg, holder meg til observasjon Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 haha ja, det er mindre sykt å sitte å se på.. hahahahaha Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Er rimelig sikker på at jeg fikk hiv istad da jeg fikk splashback rett oppi glufsa på dassen på Shell her borte.. De har sånn blått narkolys innpå der. Aldri forstått dette med narkolys, det er direkte upraktisk. 2 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Dette blir for grovt for meg, holder meg til observasjon Er du redd for at mamma skal se at du henger med de slemme barna Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Alternativ 1, bare med venstre. Vaginal penetrasjon blir for mainstream! Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Aldri forstått dette med narkolys, det er direkte upraktisk. :!: vel jeg tyr alltid til snorting når dette skjer. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Men helt ærlig gutter, hva er best? 1. Høyre hånd med spenol eller spytt 2. Vaginal penetrasjon 3. Anal violation 4. Fleshlight 5. Blåst opp dokke Hmm nr. 2 er vel best (altså nummer to her på lista), men så er det også noe med at alt annet enn 2 og 3 er ganske lett tilgjengelig... Så hva synes du er best da? Dildo, tunge, bratwurst eller fingre? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Og hva med deg sjæl? Vaginal eller anal? Ekte vare eller leketøy? Jente eller gutt? Over eller under? Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Alternativ 1, bare med venstre. Vaginal penetrasjon blir for mainstream! JA! Jeg visste at vagina var blitt kjedelig etter 6 millioner år. Penis derimot, ALDRI kjedelig. Aldri. Det aller aller beste som finnes er oral + fingring. Trust me, da er dama din for alltid. Dvs. Hvis ho er hore som meg da seff. Endret 12. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Alternativ 1, bare med venstre. Vaginal penetrasjon blir for mainstream! JA! Jeg visste at vagina var blitt kjedelig etter 6 millioner år. Penis derimot, ALDRI kjedelig. Aldri. Det aller aller beste som finnes er oral + fingring. Trust me, da er dama din for alltid. Og hva når penis ikke stiller opp? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Ok takk det skal jeg huske . Teach me more master Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Dette blir for grovt for meg, holder meg til observasjon Er du redd for at mamma skal se at du henger med de slemme barna mm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå