Kurio Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hva er det du egentlig vil fram til i denne tråden. Spam spam spam. Du blir ikke fortere admin / veileder selvom du spammer ned hele forumet med bare tull. 3 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Du trenger ikke komme med insults bare fordi du vil knulle meg i munnen vettu... Bare å dytte den inn det, jeg gaper jeg! Hei dere, hvis det er så jævla kjedelig her inne, så gtfo! 2 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Du vet at det går en grense hvor dum man kan oppføre seg på et forum? Å snakke om å stikke inn mannlige kjønnsorganer i kjeften høres ikke helr riktig ut. 3 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Ja, blowjobs er kjempe fali!! Ikke kom inn i en pervo tråd og si at "her er det for mye pervo, buhu slutt!!" 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Du vet at det går en grense hvor dum man kan oppføre seg på et forum? Å snakke om å stikke inn mannlige kjønnsorganer i kjeften høres ikke helr riktig ut. Vil si det var litt artig i begynnelsen men etter en stund blir det litt kjedelig. Sier ikke at tråden er så kjedelig, bare at du på steppe opp gamet ditt litt boiled. 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Ja for dere hjelper til veldig må jeg si. Det krever finesse og engasjement å være pervers, jeg kan ikke kjøre skuta helt aleine heller! Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Skal du "trolle" som du kaller det, så kan du ihvertfall gjøre det skikkelig. 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Stikker på gym1, du bør ha kommet med noe underholdende til jeg er tilbake. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 FAAeN!! Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) det var på en barneskole og læreren hadde seksualundervisning. Så tegnet læreren en penis og spurte om noen visste hva det var. så rakk Anne opp hånden hun sa: "Jeg vet ikke hva det heter, men pappahar to stykker!" "to stykker? hvordan da?" spurte læreren "jo han har en liten en når han tisser", svarte Anne og fortsatte: "og en tykk og lang en når han pusser tenna til barnevakten" ------------------------------- Hva er forskjellen på en jobb og en kone? Etter 10 år suger fortsatt jobben. Endret 16. august 2012 av ThaHoward 4 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 ^^^^ Hahahahhah. Lol! Lenke til kommentar
Utah Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Sitter her og ler av disse syke innleggene deres Herlige mennesker dere er <3 Slutt med personangrep er du snill. Åh, beklager? Personngrep å kalle disse innleggene syke? Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Han var bare sarkastisk Jasså, så du syns vi er herlige mennesker?? Kle av deg plz. Du skal få væme på sex. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 I'm ready. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Hva er toppen av nytelse? (åpnes på eget ansvar) Å dyppe snoppen i nugatti og løpe naken gjennom en barnehage. Edit: Jeg har en til vits som er ganske fæl egentlig.. Kan fortelle den hvis dere ønsker det. Endret 16. august 2012 av ThaHoward Lenke til kommentar
Utah Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Hva er toppen av nytelse? (åpnes på eget ansvar) Å dyppe snoppen i nugatti og løpe naken gjennom en barnehage. Edit: Jeg har en til vits som er ganske fæl egentlig.. Kan fortelle den hvis dere ønsker det. Tell us! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 TS, du er åpenbart tilbakestående, og har en rekke fetisjer som jeg har nevnt tidligere. Du er også oppmerksomhet syk. Hvor gammel er du? Forventer selvsagt ærlig svar her, om du klarer det engang Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 TS, du er åpenbart tilbakestående, og har en rekke fetisjer som jeg har nevnt tidligere. Du er også oppmerksomhet syk. Hvor gammel er du? Forventer selvsagt ærlig svar her, om du klarer det engang Tricell du lider åpenbart av mindreverdighetskompleks og må tråkke ned andre slik at du selv skal føle deg bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå