Boil-in-bag-ris Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Dialekta di kommer til å avsløre deg før du får tak i noen unger. Alle pedofile har dialekt. Det lærer man i kirka. Alle prester har dialekt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Alle pedofile har dialekt. Siden alle har en eller annen dialekt vil jeg anta at dette stemmer. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Kan ikke du daske meg litt a. Ikke på ræva , nei dask meg på ener'n. Sånn at det kommer sånn klapselyd når de fuktige leppene mine vibrerer. Klaske lår, klaske støvel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Som nevnt tidligere så lever jeg i et monogamt forhold så min dasking er forbeholdt min utkårede. Jeg har dog et godt utvalg av pisker. Hva foretrekker du egentlig? Flogger, vanlig ridepisk, sprangpisk, dressurpisk, spanskrør, bjørkeris eller noe annet? edit: Glemte å nevne oksepisk og longeringspisk, men de tør ikke jeg ta i. De er litt mer for viderekomne tror jeg. Endret 15. august 2012 av L4r5 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hva med klassikeren, buksebeltet? 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Jeg hadde tatt deg fra henne LETT. Bare en vrikk på høyre rumpeballe fra meg og du hadde hyllet meg med worship. Det kan jeg garantere deg. Jeg foretrekker politi batong. Den kan penetrere samt slå pluss volde skade om jeg er i humør. Buksebelte er så jævlig year 1952 oppdragelse. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Hva med klassikeren, buksebeltet? Ikke dumt. Smeller godt gjør det også. Lyden er jo halve opplevelsen egentlig. Jeg hadde tatt deg fra henne LETT. Bare en vrikk på høyre rumpeballe fra meg og du hadde hyllet meg med worship. Det kan jeg garantere deg. Jeg tror nok jeg blir i det forholdet jeg er i. Jeg har det alt for godt her. Men takk for tilbudet. Jeg foretrekker politi batong. Den kan penetrere samt slå pluss volde skade om jeg er i humør. Har du prøvd teleskopbatong? Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Kvinnestønn er det styggeste jeg vet om. Mannestønn derimot, det er som søt musikk for mine kåte ører. Spiller ingen rolle om det er fordi han knuller, eller kommer, eller blir piska eller har slått seg og ligger på bakken og vrir seg i smerte og stønner. Det hele handler om audioen. Endret 15. august 2012 av Boil-in-bag-ris Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Bryte opp Lars sitt forhold? Ho ho. Jau, lykke til, det skulle jeg likt å sett. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Ehhh, jeg er proff sååå den der hadde jeg tatt lett. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Har du prøvd teleskopbatong? Nei men det er nr.1 på julelista nå. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Når skal dere begynne med de pervogreiene i denne tråden,har lest meg gjennom de fleste sidene og ikke funnet annet enn romantisk vrøvl. Forventer mer av en tråd med en sånn tittel.. Kom med noe skikkelig pervogreier nå da! Endret 15. august 2012 av sykkeliten Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 ØY!! jeg jobber med saken ikke sant.. Gi meg litt tid!! Må smøre analene her med lubricator så de blir myke og gode og klare først. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 ØY!! jeg jobber med saken ikke sant.. Gi meg litt tid!! Må smøre analene her med lubricator så de blir myke og gode og klare først. Smøre analene,har du besøk eller er du litt spesiell? 1 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Analene her inne! Lenke til kommentar
Utah Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Sitter her og ler av disse syke innleggene deres Herlige mennesker dere er <3 Endret 16. august 2012 av Zoku Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Sitter her og ler av disse syke innleggene deres Herlige mennesker dere er <3 Slutt med personangrep er du snill. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Må si runar og daskemannen hevde tråden her ett par hakk. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Ja det er kjempe interessant å lese tørre fakta.. Jeg skal gi deg hakk jeg.. klamt hakk. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Ja det er kjempe interessant å lese tørre fakta.. Jeg skal gi deg hakk jeg.. klamt hakk. Mer interessant enn at du skriver det samme om igjen og om igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå