Gå til innhold

Den mest pervo tråden ever! (NB! Stygge ord og insults forekommer, adgang på eget ansvar!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som nevnt tidligere så lever jeg i et monogamt forhold så min dasking er forbeholdt min utkårede. Jeg har dog et godt utvalg av pisker. Hva foretrekker du egentlig? Flogger, vanlig ridepisk, sprangpisk, dressurpisk, spanskrør, bjørkeris eller noe annet?

edit: Glemte å nevne oksepisk og longeringspisk, men de tør ikke jeg ta i. De er litt mer for viderekomne tror jeg.

Endret av L4r5
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva med klassikeren, buksebeltet?

Ikke dumt. Smeller godt gjør det også. Lyden er jo halve opplevelsen egentlig.

Jeg hadde tatt deg fra henne LETT. Bare en vrikk på høyre rumpeballe fra meg og du hadde hyllet meg med worship. Det kan jeg garantere deg.

Jeg tror nok jeg blir i det forholdet jeg er i. Jeg har det alt for godt her. Men takk for tilbudet. :)
Jeg foretrekker politi batong. Den kan penetrere samt slå pluss volde skade om jeg er i humør.

Har du prøvd teleskopbatong?
Lenke til kommentar

Kvinnestønn er det styggeste jeg vet om.

Mannestønn derimot, det er som søt musikk for mine kåte ører. Spiller ingen rolle om det er fordi han knuller, eller kommer, eller blir piska eller har slått seg og ligger på bakken og vrir seg i smerte og stønner.

Det hele handler om audioen.

Endret av Boil-in-bag-ris
Lenke til kommentar

Når skal dere begynne med de pervogreiene i denne tråden,har lest meg gjennom de fleste sidene og ikke funnet annet enn romantisk vrøvl.

Forventer mer av en tråd med en sånn tittel..

Kom med noe skikkelig pervogreier nå da!

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...