Notelitten Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Med glede. Sannhetserum med andre ord? Har blitt brukt til det også. Endret 14. august 2012 av Notelitten Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Dette er den mest følelsesladde, romantiske og poetiske tråden jeg har sett på hele internettet. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Dette er den mest følelsesladde, romantiske og poetiske tråden jeg har sett på hele internettet. Det er faen meg det døveste som har blitt sagt i den tråden her. OG det sier faen meg ikke lite heller. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Dette er den mest følelsesladde, romantiske og poetiske tråden jeg har sett på hele internettet. Det er faen meg det døveste som har blitt sagt i den tråden her. OG det sier faen meg ikke lite heller. Tusen hjertelig takk. Setter pris på fine kommentarer. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Dette er den mest følelsesladde, romantiske og poetiske tråden jeg har sett på hele internettet. Det er faen meg det døveste som har blitt sagt i den tråden her. OG det sier faen meg ikke lite heller. vil ikke si at du bidrar til så mye fart å spenning... taper az Endret 15. august 2012 av m0ffe 1 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Lov å slikke samtidig, det er så deilig. Da blir niplene mine harde. Det er slike meldinger jeg vil ha fra kjæresten min. Nåvel, en gang kanskje Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Ja det er faktisk den mest følelsesladde tråden her inne. Jeg opplever ihvertfall mange vaginale følelser når jeg er her, og anale om jeg får kjeft fra noen her. Da dunker anus-pulsen min i hundre og vider seg ut, klar til penetration. Det er slike meldinger jeg vil ha fra kjæresten min. Nåvel, en gang kanskje Aww, da må ho først bli løsaktig ludder som meg Og det krever hardt arbeid! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Jeg tipper du er ei jomfru som smører inn kjøttlefsa med leverpostei og roper på bikkja... Endret 15. august 2012 av Psykake 4 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Dette er den mest følelsesladde, romantiske og poetiske tråden jeg har sett på hele internettet. Ja jeg prøver så godt jeg kan, er på mitt mest romantiske i denne tråden her. Jeg tipper du er ei jomfru som smører inn kjøttlefsa med leverpostei og roper på bikkja... Ja hun har jo skrevet på klara klok om at hun liker at hunnen slikker henne ren. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Jomfru? Nei. Hundeslikking og leverpostei? Ja. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg tipper du er ei jomfru som smører inn kjøttlefsa med leverpostei og roper på bikkja... Fint kunstmaleri. Hvem er kunstneren? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg liker leverpostei Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 ja kom og spis Det fine med leverpostei er at man får se ansiktet til ungen som har donert lever'n sin. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg tipper du er ei jomfru som smører inn kjøttlefsa med leverpostei og roper på bikkja... Fint kunstmaleri. Hvem er kunstneren? Undertegnede. Selvsagt. Sto utenfor vinduet hennes i sted og så på. Tegnet fritt etter hukommelsen. Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 åååja, det var du som sto og ronka ja!! Syns jeg så noe bittelite som bevegde seg skjønner du. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Runka? Det bittelille var munnen min som gikk opp og igjen, oppkast Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Så du så meg altså ikke? Hehe greit å vite, da er det bare å fortsette og stalke deg da Runka? Det bittelille var munnen min som gikk opp og igjen, oppkast Hadde typen din dytta den for langt ned i halsen din? Dakar deg Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 psykake, ja når man svelger cum til vanlig så må man kaste opp ja. ja ThaHoward, bare å stalke. Jo mer pervo jo bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Det fine med leverpostei er at man får se ansiktet til ungen som har donert lever'n sin. Det er ikke menneskelever i leverpostei. Bildet er bare for å illustrere at (mange) barn liker leverpostei.Ingrediensene i Stabburet Leverpostei er lever av svin, lam og storfe (29%), vann, svinefett, svinekjøtt, storfefett, hvetemel, salt, sukker, ansjos, glukose, tomatpuré, krydder, surhetsregulerende middel (E333), antioksydant (E300), gjærekstrakt, krydderekstrakt og konserveringsmiddel (E250). 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Det fine med leverpostei er at man får se ansiktet til ungen som har donert lever'n sin. Det er ikke menneskelever i leverpostei. Bildet er bare for å illustrere at (mange) barn liker leverpostei.Ingrediensene i Stabburet Leverpostei er lever av svin, lam og storfe (29%), vann, svinefett, svinekjøtt, storfefett, hvetemel, salt, sukker, ansjos, glukose, tomatpuré, krydder, surhetsregulerende middel (E333), antioksydant (E300), gjærekstrakt, krydderekstrakt og konserveringsmiddel (E250). Det er hva de sier kjære deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå